forum aanpassing
forum aanpassing
hey ivoman echt top dat het forum is aangepast.
Eindelijk het totaal aantal berichten weg en reputatie vind ik ook wel goed
Hoop dat de sfeer hier ook verandert en ik zal ook zo mijn steentje bijdragen .
Eindelijk het totaal aantal berichten weg en reputatie vind ik ook wel goed
Hoop dat de sfeer hier ook verandert en ik zal ook zo mijn steentje bijdragen .
2017 raptor 700 SE
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Die reputatie is een alternatief voor een warningmeter.
Of dit veel gaat uithalen valt nog af te wachten natuurlijk. Ik zou toch eerder voor een warningmeter gaan, want dan kunnen enkel de mods en admins, de leden "strafpunten" geven. Nu gaat het eerder op een vriendjespolitiek uitdraaien vrees ik.
Maar wie niet waagt, niet wint hé!
( http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... 380#220380 )
Of dit veel gaat uithalen valt nog af te wachten natuurlijk. Ik zou toch eerder voor een warningmeter gaan, want dan kunnen enkel de mods en admins, de leden "strafpunten" geven. Nu gaat het eerder op een vriendjespolitiek uitdraaien vrees ik.
Maar wie niet waagt, niet wint hé!
( http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... 380#220380 )
-
- Quadrunner
- Contacteer:
OK dan was ik iets te vroeg met mijn bedenkingen. Mijn excuses hiervoor.Ivoman #7 schreef:We kunnen als mods gele en rode kaarten geven ook.
3 gele kaarten = 7-dagen ban
1 rode kaart = direct 7-dagen ban
En elke gele kaart verloopt na 30 dagen.
Meer info volgt nog. Dus vragen worden voorlopig niet beantwoord.
Toch positief dat er nu eindelijk iets aan gedaan gaat worden!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
En bij hoeveel - krijg je zoiets of ligt dat aan het vergrijp?Ivoman #7 schreef:We kunnen als mods gele en rode kaarten geven ook.
3 gele kaarten = 7-dagen ban
1 rode kaart = direct 7-dagen ban
En elke gele kaart verloopt na 30 dagen.
Meer info volgt nog. Dus vragen worden voorlopig niet beantwoord.
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ja, ik denk dat elkaar af en toe eens waarderen wel goed zal doen aan het forum, als aan de gebruikers. Zo kan men laten blijken hoe de één over de ander z'n reacties denkt zonder dat in een post te stoppen.
En aan de andere kant zal het de meer impulsieve posters onder ons aanzetten om toch 2 maal na te denken voor ze iets posten.
Net wat hier ontbrak, he.
En aan de andere kant zal het de meer impulsieve posters onder ons aanzetten om toch 2 maal na te denken voor ze iets posten.
dat heb ik ook gedaan voor ik dit topic opende dus ik begine me al aan te passenIvoman #7 schreef:Ja, ik denk dat elkaar af en toe eens waarderen wel goed zal doen aan het forum, als aan de gebruikers. Zo kan men laten blijken hoe de één over de ander z'n reacties denkt zonder dat in een post te stoppen.
2017 raptor 700 SE
-
- Quadracer
een goed idee idd
maar ik heb een vraag , aan de hand van wat worden die kaarten en plus en minpunten gegeven ?
maar ik heb een vraag , aan de hand van wat worden die kaarten en plus en minpunten gegeven ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
ja maar ik bedoel , waar word rekening mee gehouden voor men zo'n kaart aan iemand geeft ? gedrag ? dingen zoals uitdagen of onnodige reacties ?
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Onnodige en onnozele posts, elkaar uitdagen, onnodig qouten (of hoe je dat schrijft), gewoon het algemene gedrag t.o.v. het forum en elkaar. Vooraf word altijd overlegd wat er gebeurd, dus als ik bijvoorbeeld iemand een gele kaart wil geven omdat ik bijvoorbeeld iemand niet mag kan dat nooit zomaar.