kader rechten

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
brother003
Toeschouwer
Toeschouwer

kader rechten

Bericht door brother003 »

hallo , ik ben met mijn quad tegen een boom gereden en mijn kader is nu geplooit , mijn vraag is of je dit nog kunt rechten :?
YAMAHA 4 ERVER
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Dat hangt veel af hoeveel en waar het geplooid is.
Heb je misschien enkele foto's.
KFX540
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

Kameraad heeft het ook gehad was ook tegen een boompje gereden kader was krom ma nie om weg te gooien.

bel eens naar jumpingjet die hebben da toen voor een mooie prijs gemaakt voor hem
coolboyke
Quadracer
Quadracer

Bericht door coolboyke »

Vincenzo schreef:Kameraad heeft het ook gehad was ook tegen een boompje gereden kader was krom ma nie om weg te gooien.

bel eens naar jumpingjet die hebben da toen voor een mooie prijs gemaakt voor hem
sorry , kweet het is een oud topic , maar ik heb een vraagje : als het kader enkel vooraan geplooid is , en het is toch wel redelijk geplooid ,niet gewoon een paar graden , kunnen ze dat dan nog rechten ?

grtz
wesley
suzuki ltz 400 zwart 2007 >gaat als de brandweer :p;), maar dan zonder sirene ;)
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

valt te zien hoe erg het is, neem wat foto's dan.
mss kan je dan het voorste stuk er (laten) afslijpen, en nieuw laten oplassen. iemand die zeer goed is in metaal: buizen plooien, lassen,...
en dan gusset je de zwakkere plaatsen ook nog is voor extra sterkte, laten coaten ne je frame is als nieuw.
Plaats reactie