Sloot zijn tekoop advertentie
-
- Quad Expert
Sloot zijn tekoop advertentie
Te Koop:
Merk & type: ... Mikuni TM40
2-takt of 4-takt? ... 4-takt
Cilinderinhoud: ... cilinder inhouden vanaf 450cc tot 650cc
Kleur: ... Aluminium
Bouwmaand/jaar: ... Al sla je me dood
Km: ... 4.276 km
Waterkoeling of luchtkoeling? ... Luchtgekoeld
Automatic? Nee, je moet zelf aan de gashendel draaien
Gehomologeerd/Papieren? Nee, er zit geen kenteken op en er zitten geen papieren bij
Nog garantie? Tuurlijk niet
Laatste onderhoud: 5 minuten geleden
Opties:
- Acceleratie pomp
- Chrome deksel
- Handmatige choke met kabel
- alle ontluchtings slangen
Zijn er zaken appart te koop? Ja, Hoofdspoeiers, acceleratie sproeiers, vlottersproeiers, luchtspoeiers, tuinsproeiers, etc.
Richtprijs: ... € 200
Reden verkoop: ... Heb nu een Keihin FCR-MX41
Verdere opmerkingen:
- N
- E
- E
-
- Quadrider
- Contacteer:
ja ik zag hem net ook staan ik dacht hahah wat een grapjas ook weer..
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
-
- Quadracer
- Contacteer:
Ik had zo'n reacties wel verwacht.
Ik begrijp het ook wel, ik had er eveneens een dubbel gevoel bij.
Het is zo als ik dit bij sloot toelaat dan moet ik dit bij iedereen toelaten en dan zal dit nog gebeuren, nu is het gewoon een signaal naar de andere members dat ze dit niet moeten proberen. Ik vind het jammer dat dit moest gebeuren maar jullie wouden toch dat er strenger werdt opgetreden?
Ik kon ook een 'minpuintje' geven aan sloot vanwege de onnodige commentaar bij het te koop zetten van zijn carburateur maar wie zou daar dan aandacht aan gegeven hebben?
Vandaar deze manier, zijn gele kaart verdwijnt na 30 dagen dus dat is geen probleem, maar nu weet iedereen dat zo'n topic er is om te verkopen en niet om eens goed te lachen.
Ik begrijp het ook wel, ik had er eveneens een dubbel gevoel bij.
Het is zo als ik dit bij sloot toelaat dan moet ik dit bij iedereen toelaten en dan zal dit nog gebeuren, nu is het gewoon een signaal naar de andere members dat ze dit niet moeten proberen. Ik vind het jammer dat dit moest gebeuren maar jullie wouden toch dat er strenger werdt opgetreden?
Ik kon ook een 'minpuintje' geven aan sloot vanwege de onnodige commentaar bij het te koop zetten van zijn carburateur maar wie zou daar dan aandacht aan gegeven hebben?
Vandaar deze manier, zijn gele kaart verdwijnt na 30 dagen dus dat is geen probleem, maar nu weet iedereen dat zo'n topic er is om te verkopen en niet om eens goed te lachen.