Weet iemand een bedrijf waar ze de vermogensspoel/stator kunnen herwikkelen zodat er meer stroom uitgehaald kan worden? Of heeft iemand er ervaring mee? Doet HPI zoiets?
Veel bedrijfjes die crossers ombouwen naar enduro kunnen het ook voor je doen(tijdschift 2x2 noppen staan vaak adresjes in,ene Van de Vugt deed dat dacht ik ook) ik wou het ook een keer laten doen,was dacht ik tegen de 100euro..
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
Hmm ok niet goedkoop. Maar in Amerika kost een complete set 400 dollar, dus altijd nog goedkoper dan dat Zal die Van de Vugt eens googlen en anders stiekem 2x2 Noppen doorbladeren in de dagbladwinkel.
Ralph schreef:Hmm ok niet goedkoop. Maar in Amerika kost een complete set 400 dollar, dus altijd nog goedkoper dan dat Zal die Van de Vugt eens googlen en anders stiekem 2x2 Noppen doorbladeren in de dagbladwinkel.
Ik kan het wel opzoeken,maar vanavond niet,anders wordt de kleine met loge wakker ,laat maar horen als je nog meer tel nummers wilt hebben..
Ralph schreef:Ik lees veel goeds over Siccama uit Roodeschool, zal die morgen bellen. http://www.siccamasales.nl
Ziet er wel uit,of die aan je vraag kan voldoen..dat bedrijf die ik had gebeld die nam het onderdeel mee naar Belgie en liet het daar wikkelen en stuurt het dan weer terug naar je...2minuten later,ff opgezocht:Jos van Vugt motorenbouw Eindhovensedijk 35,5688 GN Oirschot tel:040-2624024 josvanvugt@wanadoo.nl..
En als het voor je Honda is misschien HM Nederland die bouwt Honda crossmotoren om naar enduro`s(via italie dacht ik) die moeten ook wel aan zwaardere dynamo`s kunnen komen.. www.hmmoto.nl
Is er nog niet, komt in April, duurt dus nog even. Maar dit is het eerste en voorlopig laatste wat ik er aan ga doen en aangezien ik toch nog zo lang moet wachten zoek ik het maar nu alvast uit. Aad is erg dichtbij, lastig... toch maar eerst Aad proberen dan misschien.
Lol ja 2000 Watt versterker Nee komen voorop twee verstralers en achterop nog een achteruitrijlicht, maar met alles aan zit je dan al over het maximaal te verbruiken vermogen.