Versnellingsbak en motor olie
Versnellingsbak en motor olie
Heey jongens voor dast ik mijn raptor 700 special edition die zwart oranje gekocht heb heb ik eerst op zoon witte raptor 700
gereden en toen viel me op dat hij super echt super soepel schakelde en die had met 3300 km gelopen. Nu heb ik dus een klein maandje mijn raptor 700 maar die schakeld lang niet zo soepel je hoor hem nog en je voel hem ook duidelijk wat ik bij die witte niet had daar voelde ik hem nauwelijks.
hoe kan dat zat er misschien een andere koppelings basket in of zo ? waar kan dat aan liggen. ik heb net 550 km met mijn raptor gereden.
of moet die nog ff ingereden worden?
Heey jongens mij pa zegt dat er 2 soorten olie in moeten versnellingsbak olie en motor olie met als bij de auto.
is dat zo
gereden en toen viel me op dat hij super echt super soepel schakelde en die had met 3300 km gelopen. Nu heb ik dus een klein maandje mijn raptor 700 maar die schakeld lang niet zo soepel je hoor hem nog en je voel hem ook duidelijk wat ik bij die witte niet had daar voelde ik hem nauwelijks.
hoe kan dat zat er misschien een andere koppelings basket in of zo ? waar kan dat aan liggen. ik heb net 550 km met mijn raptor gereden.
of moet die nog ff ingereden worden?
Heey jongens mij pa zegt dat er 2 soorten olie in moeten versnellingsbak olie en motor olie met als bij de auto.
is dat zo
Laatst gewijzigd door shy fx op za 27 jan, 2007 17:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Als je nog wat meer km hebt zal ie nog wel wat losser worden. Het kan ook dat er bij die andere Raptor andere olie in zat dan bij jou Raptor, waardoor die wat losser ontkoppelde en schakelde. Vraag eens na welke olie hij/zij gebruikt.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer: