uitlaat schuren en polijsten.
uitlaat schuren en polijsten.
hoi allemaal.
ik heb me een 2de hands uitlaat gekocht.
maar nu zit er aan de achterkant wat veel roest. kan ik dit gewoon weg schuren ofzo? en welke grofheid van de korrels?
en na het polijsten wat voor een beschermlaag kan erover heen zodat hij niet meer zosnel gaat roesten?
mvg
michiel
maar nu zit er aan de achterkant wat veel roest. kan ik dit gewoon weg schuren ofzo? en welke grofheid van de korrels?
en na het polijsten wat voor een beschermlaag kan erover heen zodat hij niet meer zosnel gaat roesten?
mvg
michiel
Re: uitlaat schuren en polijsten.
ik had dit vroeger met mn blaster ook gedaan. Toen was het gewoon met een schuurmachien dat tegen de muur is gemonteerd (met van die metalen haren). Mooi opgeschuurd, en gespoten met hittebestendige verf! Ging goed!quad-racerrr schreef:hoi allemaal.
mvg
michiel
-
cross-X-team
- Quadrider

- Contacteer:
ik had mijn uitlaat ook geschuurd en gepolijst en daarna gewoon hitte bestendige blanke lak gekocht en dat erover gedaan.. ging goed
(uitlaat van mijn pitbike dan he)
(uitlaat van mijn pitbike dan he)
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<
http://www.demodderberen.be/forum/viewt ... 259#228259
hier staan wat foto's op van de uitlaat op pagina 3 en 4
hier staan wat foto's op van de uitlaat op pagina 3 en 4
omg sittard geleen beek. maar hij moet nog eerst omgelast worden, en heb net met die man gespreke en die kon mij daar waarschijnlijk ook mee helpen
mocht het niet zo zijn laat ik wel wat horen
wel hartelijk bedankt voor het aanbieden van je hulp.
als ik punten kon geve kreeg je er een maja dat kan ik nii...
de rest natuurlijk ook bedankt voor de info.
mocht het niet zo zijn laat ik wel wat horen
wel hartelijk bedankt voor het aanbieden van je hulp.
de rest natuurlijk ook bedankt voor de info.