las apparaat
las apparaat
hallo
ik heb vandaag een ander las apparaat. de vorig kon je alleen de snelhei van de draad stelle en de kracht. maar hier zit wat mee op. iemand die dit weet waar voor het is
ik heb vandaag een ander las apparaat. de vorig kon je alleen de snelhei van de draad stelle en de kracht. maar hier zit wat mee op. iemand die dit weet waar voor het is
-
- Quad Expert
gareth schreef:Timer.
Kan je instellen hoe lang die blijft na branden. Als je wat dikker materiaal moet doorvloeien is dat handig.
neej dat is niet waar.
die timer is om in te stellen dat hij langer gas blijft geven zodat het einde van je las wat als laatste afkoeld niet verbrand doordat er zuurstof bij komt
draaiknopje boven de timer is de draad snelheid.
die grote draaiknop is stroom sterkte
CustomCoatingsHelvoirt
-
- Quadrider
- Contacteer:
kloptyamaha tri-z schreef:gareth schreef:Timer.
Kan je instellen hoe lang die blijft na branden. Als je wat dikker materiaal moet doorvloeien is dat handig.
neej dat is niet waar.
die timer is om in te stellen dat hij langer gas blijft geven zodat het einde van je las wat als laatste afkoeld niet verbrand doordat er zuurstof bij komt
draaiknopje boven de timer is de draad snelheid.
die grote draaiknop is stroom sterkte
vriend van mij heeft hetzelfde las apperaat
daarbij is dit ook zo
Polaris outlaw 525 IRS
aardestekker verplaatsen is denk ik het verschil tussen gelijk en wisselstroom, dus dat je ook aluminium ermee kan lassen, en dat schakelaartje is voor de automatische piloot denk ik, dus dat hij automatisch gaat lassen en door blijft gaan als je aan het lassen bent.peterrrrr schreef:en die tussen de draad snelheid en de kracht knop zit wat voor schakelaartje is dat metdat kleine draai knopje ?
en je kunt de aarde stekker verplaatsen wat is dat het nu van ?
Correct me if i'm wrong ik weet het ook niet allemaal precies
-
- Quadrunner
- Contacteer:
staat hij nu voor het ijzer werk ? en wat moet ik er aan verandere om alu te kunne lassen ?Frank MB schreef:aardestekker verplaatsen is denk ik het verschil tussen gelijk en wisselstroom, dus dat je ook aluminium ermee kan lassen, en dat schakelaartje is voor de automatische piloot denk ik, dus dat hij automatisch gaat lassen en door blijft gaan als je aan het lassen bent.peterrrrr schreef:en die tussen de draad snelheid en de kracht knop zit wat voor schakelaartje is dat metdat kleine draai knopje ?
en je kunt de aarde stekker verplaatsen wat is dat het nu van ?
Correct me if i'm wrong ik weet het ook niet allemaal precies
De aardestekker verplaatsen heeft te maken met smoorspoel, die gaat er voor zorgen dat je bij lagere stroom minder spatten gaat krijgen, bij hogere stroomwaarden niet gebruiken want dan ga je minder inbranding krijgen
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quad Expert
KrisZ400 schreef:De aardestekker verplaatsen heeft te maken met smoorspoel, die gaat er voor zorgen dat je bij lagere stroom minder spatten gaat krijgen, bij hogere stroomwaarden niet gebruiken want dan ga je minder inbranding krijgen
gewoon anti spatter spray gebruiken dan hoef je niet met die stekker aan het kloten
CustomCoatingsHelvoirt
Idd, in constructie word dat ooit gedaan maar ideaal is het zeker niet. In "fotowerk" mag je zelfs geen spray gebruiken ivm het instabiel worden van je vlamboog maar voor gewoon thuisgebruik kan het geen kwaad.yamaha tri-z schreef:KrisZ400 schreef:De aardestekker verplaatsen heeft te maken met smoorspoel, die gaat er voor zorgen dat je bij lagere stroom minder spatten gaat krijgen, bij hogere stroomwaarden niet gebruiken want dan ga je minder inbranding krijgen
gewoon anti spatter spray gebruiken dan hoef je niet met die stekker aan het *****
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
-
- Quad Expert
-
- Quadrider
- Contacteer:
als je alu wilt lassen moet je er een andere ''rol'' erin doen wat voor alu is.. en met die stekker weet ik niet..peterrrrr schreef:staat hij nu voor het ijzer werk ? en wat moet ik er aan verandere om alu te kunne lassen ?
wij hebben volgens mij hetzelfde lassapparaat ik zal eens kijken..
>>> http://www.CROSS-X-TEAM.tk <<<