Nieuw
Nieuw
Hoi
Ik wil graag een quad kopen maar heb er totaal geen verstand van. Maar heb wel enkele verwachtingen die ik aan een quad stel.
Ik ben bijna 21 jaar en een tamelijk groot 1.85 m
Ik zou graag een all round quad hebben. Wil er mee naar mijn werk gaan, zowel korte als lange afstanden doen op de baan. Bvb naar de zee of naar de ardennen. Wil er ook mee in het zand, de bossen, de modder, op gras kunnen rijden. Dus offroud moet hij ook wat in zich hebben.
Als ik er een persentage kan opplakken zou ik hem voor 80% gebruiken voor korte en langere afstanden op de weg en voor 20% offroud.
Nu welke merken(types) passen het best aan deze verwachtingen. Het budjet speelt niet echt een rol maar hoe goedkoper hoe liever natuurlijk. En anderzijds spaar ik nog wel een beetje.
WAAR MOET IK EXTRA OP LETTEN?
Wat moet minimale cc zijn?
hoeveel verbruikt een doorsnee quad eigenlijk?
Liefst ook de prijzen doorgeven als je een bepaald merk/type aanraad als je er weet van hebt.
moet het 4 of 2 takt zijn?
ect
Alvast bedankt voor de reacties
Ik wil graag een quad kopen maar heb er totaal geen verstand van. Maar heb wel enkele verwachtingen die ik aan een quad stel.
Ik ben bijna 21 jaar en een tamelijk groot 1.85 m
Ik zou graag een all round quad hebben. Wil er mee naar mijn werk gaan, zowel korte als lange afstanden doen op de baan. Bvb naar de zee of naar de ardennen. Wil er ook mee in het zand, de bossen, de modder, op gras kunnen rijden. Dus offroud moet hij ook wat in zich hebben.
Als ik er een persentage kan opplakken zou ik hem voor 80% gebruiken voor korte en langere afstanden op de weg en voor 20% offroud.
Nu welke merken(types) passen het best aan deze verwachtingen. Het budjet speelt niet echt een rol maar hoe goedkoper hoe liever natuurlijk. En anderzijds spaar ik nog wel een beetje.
WAAR MOET IK EXTRA OP LETTEN?
Wat moet minimale cc zijn?
hoeveel verbruikt een doorsnee quad eigenlijk?
Liefst ook de prijzen doorgeven als je een bepaald merk/type aanraad als je er weet van hebt.
moet het 4 of 2 takt zijn?
ect
Alvast bedankt voor de reacties
-
- Quadrider
in ieder geval een 4-takt een 2-takt is vooral om te crossen gemaakt.
een 450 yamaha of 450 suzuki is ook nie ideaal voor op de baan. word ook meer gebruikt voor op het crossterein.
ik heb hier nog een yamaha 350 te koop staan van mijn vriendin word zelden mee gereden en moet weg voor een prijsje wegens bouwplannen. als je intresse hebt mag je altijd eens contact opnemen of eens komen zien.
link:http://www.2dehands.be/te-koop-raptor-3 ... ml?per=100
greetz.
een 450 yamaha of 450 suzuki is ook nie ideaal voor op de baan. word ook meer gebruikt voor op het crossterein.
ik heb hier nog een yamaha 350 te koop staan van mijn vriendin word zelden mee gereden en moet weg voor een prijsje wegens bouwplannen. als je intresse hebt mag je altijd eens contact opnemen of eens komen zien.
link:http://www.2dehands.be/te-koop-raptor-3 ... ml?per=100
greetz.
Neem maar geen 450 quad!, want je hoort steeds vaker dat mensen schrikken van het ondehoud.
Je wilt neem ik aan een betrouwbare voor naar je werk en als vervoer.
Je wilt neem ik aan een betrouwbare voor naar je werk en als vervoer.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard