hoi.
men band is nu voor de zoveelste X leeg en ik kan hem ook nog niet eens bij een tankstation oppompen omdat net die 1ne ventiel de pomp niet pakt. de andere 3 wel.
maar nu hoor ik vaker wel eens wat geplof aan mijn rechter achterwiel. dus er komt dan lucht uit. maar wat kan ik er tegen doen?
mvg
michiel
band ploft soms
-
- Quad Expert
- Contacteer:
is in de band een gat of een nagel of iets dergelijks, of is het aan de velg datie lekt?
probeer is dit
Je pompt hem op(als het lukt tenminste)
dan doe je wat speeksel(water uit je mond) op je ventieltje, als je het ziet borrelen wil het zeggen dat hij lucht aan het ventiel lost, doet hij dit niet, steek je band is een een grote bak water, of een vijver en kijk of er belletjes uitkomen, zoja zoek je waar en duid je die plek aan, dan weet je waar ie kapot sis en doe je hem naar een bandencentrale
probeer is dit
Je pompt hem op(als het lukt tenminste)
dan doe je wat speeksel(water uit je mond) op je ventieltje, als je het ziet borrelen wil het zeggen dat hij lucht aan het ventiel lost, doet hij dit niet, steek je band is een een grote bak water, of een vijver en kijk of er belletjes uitkomen, zoja zoek je waar en duid je die plek aan, dan weet je waar ie kapot sis en doe je hem naar een bandencentrale