band ploft soms

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

band ploft soms

Bericht door Haagje »

hoi.

men band is nu voor de zoveelste X leeg en ik kan hem ook nog niet eens bij een tankstation oppompen omdat net die 1ne ventiel de pomp niet pakt. de andere 3 wel.

maar nu hoor ik vaker wel eens wat geplof aan mijn rechter achterwiel. dus er komt dan lucht uit. maar wat kan ik er tegen doen?

mvg

michiel
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

euhm wat ge eraan kunt doen, is de band laten terugmaken in een bandencenter of dergelijke. Maar ik vind persoonlijk bij een kapotte band het beste om een nieuwe te kopen.
--HoNdA 400--
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

ik dank dat er aan de rand van de band lucht ontsnapt. kan je hier iets overheen smeren ofzo zodat het niet meer gebeurd?
OpticalNicolas
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door OpticalNicolas »

is in de band een gat of een nagel of iets dergelijks, of is het aan de velg datie lekt?

probeer is dit

Je pompt hem op(als het lukt tenminste)
dan doe je wat speeksel(water uit je mond) op je ventieltje, als je het ziet borrelen wil het zeggen dat hij lucht aan het ventiel lost, doet hij dit niet, steek je band is een een grote bak water, of een vijver en kijk of er belletjes uitkomen, zoja zoek je waar en duid je die plek aan, dan weet je waar ie kapot sis en doe je hem naar een bandencentrale
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

als je hij op de velg lek is klik hier
Haagje
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door Haagje »

peterrrrr schreef:als je hij op de velg lek is klik hier
hier heb ik denk ik wel wat aan. aangezien als ik rijd de plof bij de band en de velg komt. hoop dat het dan weg is.
Plaats reactie