parcoursontwerp?FOTO' s BIJGEVOEGD
-
stimmy-freestyle
- Quadfanaat

parcoursontwerp?FOTO' s BIJGEVOEGD
wij hebben een groot terrein ter beschikking, op een afgelegen terrein en daar moet een crossparcours komen te liggen. 1 probleemke, kheb nie echt een ged8 van hoe ik aan zo een ontwerp begin, dus als er mensen zijn met ervaring die rap k iets zouden kunnen uittekenen in grote lijnen? het parcours is een lege vlakte van 150 op 100m +/-
laat jullie maar k gaan:p

Laatst gewijzigd door stimmy-freestyle op di 06 feb, 2007 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Stunting is my life, mud is the place that I drive & my drinking team has a racing problem!
-
stimmy-freestyle
- Quadfanaat

thx
merci, hiermee ben ik toch al iets verder
kga nog k alles moete uitmeten enal op baanbreedt enal te berekenen. Komt allemaal vet in orde!
Stunting is my life, mud is the place that I drive & my drinking team has a racing problem!
-
stimmy-freestyle
- Quadfanaat

...
de kanten van st. martens latem tegen gent dus 
Is dat een permanent parcours? Want er zijn toch al lang gesprekken om in belgie meer crossparcours te bouwen. Ik dacht dat st martens latem een van de sites was waar het mogelijk was. Der was toch zo ne senator die ons toen op de hoogte hield?
Liefst niet te smal en te korte bochten, maar wel veel tafels!
In ieder geval veel succes met den aanleg, 't zal een schoon werkske zijn.
Liefst niet te smal en te korte bochten, maar wel veel tafels!
In ieder geval veel succes met den aanleg, 't zal een schoon werkske zijn.
‰ Quadracing Team
-
bertmat
- Quadrunner

- Contacteer:
Parcours in Latem, klinkt inderdaad héél interessant!
Als de mogelijkheid er is kom ik er ook wel eens rijden.
Als de mogelijkheid er is kom ik er ook wel eens rijden.
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
Sharky #3
- Quad Master

Re: ...
Ja, das dus op een akker, en na 1.5 uur rijden zit de politie daar ook...stimmy-freestyle schreef:de kanten van st. martens latem tegen gent dus
Zal niet echt slim zijn om in een stille villa wijk met de quad te crossen
Soit, succes
Alvast bedankt voor de negatieve reclame van onze sport dan...
Begin er pas aan als je van de gemeente toestemming hebt, ander dikke problemen...
-
stimmy-freestyle
- Quadfanaat

njah
is eigenlijk privéparcours, ma mogelijkheid zal er op sommige aangekondigde dagen zich toe lenen, om eens parcoursdagske van te maken, maar eerst alles in orde hebben, geen last van buren want in de eerste km in omtrek woont er niemand

-
Sharky #3
- Quad Master

Re: njah
Ook al is het privé ---> zonder toestemming van de gemeente is het ILLEGAALstimmy-freestyle schreef:is eigenlijk privéparcours, ma mogelijkheid zal er op sommige aangekondigde dagen zich toe lenen, om eens parcoursdagske van te maken, maar eerst alles in orde hebben, geen last van buren want in de eerste km in omtrek woont er niemand![]()
Wij hebben dit ook wel eens gedaan met toestemming van de eigenaar.
Politie is komen kijken met 4 man sterk maar hebben niet moeilijk gedaan.
Wanneer je het niet te bont maakt, beleefd bent EN de juiste politieagenten tegenover je hebt kom je al een heel eind.
Bovendien helpt het ook wanneer je de omwonende inlicht en ook van hen toestemming krijgt.
Politie is komen kijken met 4 man sterk maar hebben niet moeilijk gedaan.
Wanneer je het niet te bont maakt, beleefd bent EN de juiste politieagenten tegenover je hebt kom je al een heel eind.
Bovendien helpt het ook wanneer je de omwonende inlicht en ook van hen toestemming krijgt.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
vorig jaar ofzo hadden een stel jongens een parcour gebouwt op een maisland begonnen met 2 crossers aan het eind van de middag 26 crossers
waren wel alleen motor's (had zelf ook nog geen quad toen). Maar de politie kwam naar een paar uur, deden absoluut niet moeilijk
gezellig mee staan kijken, ze vonden het nog leuk ook! 
-
stimmy-freestyle
- Quadfanaat

...
is volledig afgesloten, omheind, met bomen enal, en zijn van plan om 1malig wedstrijddag te organiseren.
parcours ligt trouwens in baarle en is sinds vantweekend volledig af, zal eens fotos nemen om te posten.