WK veldrijden Hooglede-Gits

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

WK veldrijden Hooglede-Gits

Bericht door Kortvrint »

Het is misschien helemaal anders dan een quad cross, maar daarom niet minder spectaculair.
Dit weekend is het weer zover ==> het wereldkampioenshap "cyclocross" in eigen land, meer nog in mn Eigen Gemeente! :buig:

Wie volgt er nog zoal de cross en wie gaat er dit weekend ook gaan kijken en vooral wie wint?
Ik zal zeker gaan want dit gebeurt niet elk jaar zo dicht :mrgreen: .

Meer info: www.hoogledegits2007.be
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

svennekesven!
Pure adrenaline attached with a license plate !
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Blijkbaar intereseert er zich hier niemand in het veldrijden. :roll:
-HONDA TRX250r
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

oh jawel, ik zie dat heel graag, maar we zullen wel zien wie da er wint eh. Eerlijkste zou zijn sven nijs, hij is gewoon de sterkste, maar voor de spanning mag et iemand anders zijn die in de laatste meters hem zou kloppen. Hopelijk geen one-man-show want dare valt niks aan te zien. Bij de beloften mag knapperd Niels winnen maar ook met spanning hopelijk ma da zal er niet aan mankeren met Lars Boom...
En ben benieuwd of de zimbabwanen gaang edubbeld worden, hoop het niet, want dieje Brian gaat er wel voor. Denk niet dat ik het ga kunnen volgen, ga namelijk trainen in Duinkerke. Hebben ze daar geen tv? :-)
Kortvrint
Quadrider
Quadrider

Bericht door Kortvrint »

Ik ben gisteren weest gaan kijken naar de trainingen, het zal echt een pracht cross worden, zo'n schoon parcours.

Ik zag Vervecken uit zen camper komen en heb er een minuutje tegen gebabbeld echt toffe gast!

grtz
-HONDA TRX250r
Julle
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Julle »

Hou de Sven maar in het oog , er gaat serieus afgezien worden bij de anderen want hij heeft zijn zinnen volledig op de regenboogtrui staan . De laatste weken heeft hij zichzelf wat gespaard heb ik de indruk om dit week-end serieus te kunnen pieken . In ieder geval zal er indien er zondag hier met de quad word gereden optijd huiswaards gekeerd worden want er zal serieus gesupporterd worden voor de man van Baal . Gezien het seizoen is er ook maar 1 iemand die die trui verdiend .
Laatst gewijzigd door Julle op vr 26 jan, 2007 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Suzuki Z400 geel
ICHE
Quad Master
Quad Master

Bericht door ICHE »

Ik hoop dat alle toppers gespaard gaan blijven van pech zodat we een eerlijke en spannende cross krijgen, Sven mag van mij ook winnen , die man LEEFT voor zijn vak :shock: , respect :applaus:
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie