Powercommander

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
shy fx
Quadrider
Quadrider

Powercommander

Bericht door shy fx »

Heey jonges ik nu een 2 maanden mijn raptor 700 SE en nu wil ik er een powercommander in zetten maar
ik weet niet zo goed wat is er mee kan enzo kunnen jullie mij misschien de mogelijkheden vertellen en
of het qua prestaties veel uit maakt zonder dat er een andere uitlaat of air-intake in zit.

of zijn er nog andere betere powercommander achtige computers.
Sebastien
Quadracer
Quadracer

Bericht door Sebastien »

Powercommander komt eigenlijk overeeen et het rejetten van een gewone carbu. Deze zorgt ervoor dat er meer benzine wordt gemengd.
Het grote voordeel van de powercommander is dat je het met de computer verschillende curves kunt instellen. en dat je niet zelf moet beginnen bij te regelen

kijk eens op hun site daar vind je ook veel info

voor andere tfi

dobeck
trinity
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Je kunt instellingen downloaden op www.powercommander.com
Als je daar zoekt naar een instelling die goed overeenkomt met wat je hebt, dan kun je vandaaruit de fijnafstelling gaan doen. Of de testbak op, dat is natuurlijk nog het beste.
shy fx
Quadrider
Quadrider

Bericht door shy fx »

ja maar als je nu een standard raptor 700 neemt en daar een powercommander in doet wat kan ik dan veranderen

ik heb wel eens gelezen de gasreactie en hoeveel brandstof bij zoveel toeren kan regelen enzo net zoiets als
Need for speed underground 2 met die dyno. En iets met de acceleratie pomp maar daarom vraag ik het jullie even.
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Ja het is net zoals bij Need For Speed. :crossercool:
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Bij een standaard Raptor ga je er weinig van merken denk ik.
Plaats reactie