Hij steekt eronder, na meer dan een maand besteld te hebben. Geeft ma eerlijk jullie gedacht...
Kgeef de link, dan kunnen jullie ook zien hoe hij er eerst uitzag. Ent bespaard mij wa werk.
Yamaha Grizzly 700 schreef:ik heb eigenlijk niet wat met die namaak bmw's
? op wat slaagd dat nu weer namaak, namaak... is niks aan die auto namaak. dus wat bedoel je er juist mee? zijn allemaal 100% originele bmw stukken die er op steke.
Laatst gewijzigd door speedfreak op wo 31 jan, 2007 18:05, 1 keer totaal gewijzigd.
voila, daar zit ik niks mee in dat je dat zegt. ieder heeft zijn mening (al een geluk) en ieder heeft zijn droomwagen. Daarmee dat ik het bij deze simpel en stijlvol gehouden heb, en dit is mijn droomwagen. Dikke bak en pokke snel...
wel oppassen met dat pokkesnel hé,reed vroeger ook graag hard maar dat gaat snel duur oplopen als ze een paar foto's trekken ben is 2 maal geflitst in de bebouwde kom op dezelfde plaats op 1 uur tijd dat was 2x 175 € en voor de rest heb ik nog wel wat foto's gehad,dus van dat snel rijden ben ik afgestapt(tenzij hzt mzt de quad is en men plaat vol slijk hangt
Das minder, Ik rijd altijd te snel. Vandaar speedfreak , en ben nog nooit gepakt op snelheid
Wel al een paar keer voor inhalen over een witte doorlopende lijn met de combi achter mij... Als ge de manne ni nodig hebt zijn ze er, maar als er iet gepikt word...