cursus onderhoud quad?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
djgil2000
Toeschouwer
Toeschouwer

cursus onderhoud quad?

Bericht door djgil2000 »

Hoi,
ik heb pas een z400 gekocht en omdat zo'n beestje nogal wat onderhoud vraagt zou ik het graag zelf aanleren. Ik ben daar nog een leek in en ik zou het ook allemaal kunnen uitproberen, maar als ik iets fout doe ben ik nog verder van huis eh.
Weet er iemand waar zo'n een cursus gegeven wordt of op welke manier ik het eventueel kan aanleren? Ik heb al wat rondgekeken op internet, maar het enige wat ik vind is zo'n opleiding mechanica van 3 jaar. Ik hoef niet alles van die motor te kennen, alleen de basis is genoeg om te beginnen.
Ik woon in Mol, maar ik heb wel wat kilometertjes over om het te leren.

Alvast bedankt voor jullie reacties
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

djgil2000
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door djgil2000 »

Hey,
Bedankt voor de snelle reactie... deze pagina had ik al een paar keren overlopen, en volgens mij zal me dit wel lukken. Waar ik eigenlijk naar op zoek was is bv. een cursus waarin verteld wordt welke dingen je vooral in het oog moet houden om grote kosten te vermijden (wat af en toe eens vervangen moet worden). Ik ken er niet zoveel van en weet ook niet hoe jullie het doen, maar aan onderhoud hecht ik wel wat belang zodat het beestje soepel blijft lopen.
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

dat wordt dan een cursus van minstens een hele week.

Ik stel voor dat je veel opzoekt op dit forum over je quad, ook op z400central.com en google.

Veel lezen en leren, beetje bij beetje. In een cursus kan je alles geconcentreerd bijleren, maar dat vergeet je toch allemaal als je niet weet waarvoor je het echt nodig hebt.
White LTZ-450 - powered by MSD -
wally
Quadracer
Quadracer

Bericht door wally »

als je een service manueel hebt, wordt het bijna stap voor stap uitgelegt.
hmmmmmm. eat me..
djgil2000
Toeschouwer