Rijden idd :)
-
- Toeschouwer
Rijden idd :)
Hallo,hopelijk toekomstige medequadrijders
Een vraagje,zijn er hier ook die van een 2-wieler overgeschakeld zijn naar een quad?
En wat zijn zo de voornaamste aanpassingen?
Tzal vooral het sturen zijn zeker he
Ik zal me eerst wel es wagen aan een testritje,maar ik wou toch al es polsen bij mensen die het al meegemaakt hebben
Groetjes
Een vraagje,zijn er hier ook die van een 2-wieler overgeschakeld zijn naar een quad?
En wat zijn zo de voornaamste aanpassingen?
Tzal vooral het sturen zijn zeker he
Ik zal me eerst wel es wagen aan een testritje,maar ik wou toch al es polsen bij mensen die het al meegemaakt hebben
Groetjes
-
- Toeschouwer
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Vergeleken mee wat ik nu rijd is dat kinderspel! Maar ze zijn veel lichter natuurlijk. Ik kijk nog altijd naar de 80 hoog klasse, vind het mooi om te kijken naar Herlings enzo die hem open houden. Waar heb jij op gereden?spoor! schreef:das toevallig ik ook 80 hoog willen goed vooruit he
Ik voel me veel zekerder op een quad. Heb niet het idee dat ik er elk moment van af kan lazeren (gebeurd trouwens ook wel eens)
ja voordat ik een quad kocht hoorde ik ook dat ze heel snel opvallen maar de mijne is verbreed voor en acher en dat valt zeker 100% mee! ik zeg niet dat je niet om kunt gaan maar je zult er wel je best voor moeten doen Ik heb een tijdje honda gereden was een mooi ding hoor, maar nu ook kinderspel alleen vergeleken met de jouwe is de mijne ook weer kindespel...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Als je met 20 man de bocht in gaat hoeft er maar eentje een tik tegen je achterwiel aan te geven en je ligt over de kop. Of dat je te ver doordrift in de bocht, en de kont weer grip krijgt dan sla je ook om. Pijnlijkste was nog wel in de RAI tijdens een demo op een motorbeurs, dat asfalt daar is hard