Graag info van iemand die de juiste ervaring heeft om een kill-switch te plaatsen op de ltr 450. aangezien deze uitgerust is met injectie,cdi en chip lijkt het me niet zo gezond om deze gewoon maar te kortsluiten met een standaard kill-switch.en bovendien is de bedrading zeer moeilijk bereikbaar en dient de plastic verwijdert te worden
kan ik niet beter gewoon de standaard rode motor on/off afkoppelen en deze draden over een kill-switch schakelen?
graag jullie gouden raad
kill-switch op LTR450
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: kill-switch op LTR450
Ik heb de killswitch daartussen gezet en de on-off gewoon laten zitten,let op je moet dan wel een killswitch hebben die net andersom werkt dan de gebruikelijke maar die zijn te verkrijgen! (eentje die contact maakt als de killswitch erop zit)DJAMBI schreef:Graag info van iemand die de juiste ervaring heeft om een kill-switch te plaatsen op de ltr 450. aangezien deze uitgerust is met injectie,cdi en chip lijkt het me niet zo gezond om deze gewoon maar te kortsluiten met een standaard kill-switch.en bovendien is de bedrading zeer moeilijk bereikbaar en dient de plastic verwijdert te worden
kan ik niet beter gewoon de standaard rode motor on/off afkoppelen en deze draden over een kill-switch schakelen?
graag jullie gouden raad
Succes dr mee..zat er een paar weken geleden zelf ook met hetzelfde probleem te kijken.
Ze hadden voor mij een killswitch van een e-ton besteld..die werkt andersom.