Pagina 1 van 1
kill-switch op LTR450
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 19:36
door DJAMBI
Graag info van iemand die de juiste ervaring heeft om een kill-switch te plaatsen op de ltr 450. aangezien deze uitgerust is met injectie,cdi en chip lijkt het me niet zo gezond om deze gewoon maar te kortsluiten met een standaard kill-switch.en bovendien is de bedrading zeer moeilijk bereikbaar en dient de plastic verwijdert te worden
kan ik niet beter gewoon de standaard rode motor on/off afkoppelen en deze draden over een kill-switch schakelen?
graag jullie gouden raad
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 19:48
door Ralph
Volgens mij was daar al een topic van, heb je de zoekfunctie al gebruikt?
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 20:04
door DJAMBI
ja maar helemaal geen info over gebruik op de ltr 450.
Geplaatst: zo 04 mar, 2007 20:44
door Ralph
Re: kill-switch op LTR450
Geplaatst: ma 05 mar, 2007 16:12
door Frenky
DJAMBI schreef:Graag info van iemand die de juiste ervaring heeft om een kill-switch te plaatsen op de ltr 450. aangezien deze uitgerust is met injectie,cdi en chip lijkt het me niet zo gezond om deze gewoon maar te kortsluiten met een standaard kill-switch.en bovendien is de bedrading zeer moeilijk bereikbaar en dient de plastic verwijdert te worden
kan ik niet beter gewoon de standaard rode motor on/off afkoppelen en deze draden over een kill-switch schakelen?
graag jullie gouden raad
Ik heb de killswitch daartussen gezet en de on-off gewoon laten zitten,let op je moet dan wel een killswitch hebben die net andersom werkt dan de gebruikelijke maar die zijn te verkrijgen! (eentje die contact maakt als de killswitch erop zit)
Succes dr mee..zat er een paar weken geleden zelf ook met hetzelfde probleem te kijken.
Ze hadden voor mij een killswitch van een e-ton besteld..die werkt andersom.