enkel voorveren? of ook de achterveer?
enkel voorveren? of ook de achterveer?
ik ben aan het kijken voor aftermarket veren, reigers zullen het worden.
maar ik heb al gezien dat kenny enkel vooraan verandert had, omdat de 400ex achterveer redelijk goed is, de Z/kfx hebben dezelfde veren dus ga ik er van uit dat die ook hetzelfde zijn. dus zou ik enkel de voorste veranderen? maar ik snap niet dat die het meeste uit maken, als ik zo in bocholt rij op het parcours, springt m'n quad achteraan steeds omhoog van de hobbels, dit ligt toch aan de achterveer?! en ik rij niet geweldig veel MX dus is dit wel nodig om ook de achterste te vervangen?
graag hulp.
maar ik heb al gezien dat kenny enkel vooraan verandert had, omdat de 400ex achterveer redelijk goed is, de Z/kfx hebben dezelfde veren dus ga ik er van uit dat die ook hetzelfde zijn. dus zou ik enkel de voorste veranderen? maar ik snap niet dat die het meeste uit maken, als ik zo in bocholt rij op het parcours, springt m'n quad achteraan steeds omhoog van de hobbels, dit ligt toch aan de achterveer?! en ik rij niet geweldig veel MX dus is dit wel nodig om ook de achterste te vervangen?
graag hulp.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Hanzie, achteraan zit het probleem waarschijnlijk bij de afstelling, je zou eens iemand moeten vinden die perfect kan afspellen.
Ik kan het zelf niet zo goed, maar heb een vriend die het voor mij doet, scheelt een wereld van verschil en kost niets. Met nieuwe vieren en verkeerde afstelling ben je geen stap verder.
Ik kan het zelf niet zo goed, maar heb een vriend die het voor mij doet, scheelt een wereld van verschil en kost niets. Met nieuwe vieren en verkeerde afstelling ben je geen stap verder.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Goeie achterveer is idd belangrijk, maar die is standaard regelbaar en dus goed te zetten. Probleem zijn de niet regelbare voorveren. Daar kun je niet van onderuit.mx jake schreef:ik heb liever een goeie achter veer
het meeste gewicht zit achter
en als je jumpt komt veel meer geweld op je achterveer
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be