Nieuwe Activ Quadmagazine - maart/april

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Nieuwe Activ Quadmagazine - maart/april

Bericht door brutus32 »

cover ingescand, boekje is in orde, de supermotards en de make-over zijn in orde !

Afbeelding
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Travel Russia, klinkt wel interessant :rollknik:
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

wanneer in de winkel ?
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

@ralph vervolg van vorige editie :wink:

@dutje morgen normaliter
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Oh dan heb ik het vorige deel gemist, zal volgende week gaan kijken of ze de nieuwe hebben.
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

hebbet binnen, prachtig revieuw danku wel hè :crossercool:
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer

Bericht door yamahakodiak »

vandaag in de bus gehad :duimhoog:
yamaha grizzly 700fi
Tegazo
Quadrider
Quadrider

Bericht door Tegazo »

Heb hem ook weer binnen en alweer uit ook :p Weet iemand waarom ze in elk nummer steeds weer alle prijzen neerzetten :? Heeft dit met sponsering te maken ofzo?
$t!ng
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door $t!ng »

hey,

ik heb het voor de eerste keer ook gekocht (en gevonden). Er was maar 1 exemplaar te koop in de krantenwinkel (in Hofstade zemst...). De cover zag er voor mij (snotaap van 17 die blaster wilt kopen en geen wedstrijden wilt rijden ofzo :p) deze keer minder interessant uit dan vorige keren maar heb het dan toch gekocht. Maar ik vind het een beetje jammer dat het zoveel over buggy's gaat :s Ook staat er veel reclame in zoals dealer adressen en die prijslijst enzo maar dat is normaal voor een beginnent boekje... Jammer dat de onderwerpen mij niet echt aanspraken (wedstrijden, buggy's, quadski ...) maar ik ga het volgende keer zeker en vast terug opnieuw kopen of zelf abonnement opnemen in de hoop dat de volgende onderwerpen mij meer interesseren want het is wel een mooi boekje en het gaat over quads :p...
$t!ng! counter-strike & quads!
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

snotaap van 17 die een blaster wilt kopen en geen wedstrijd rijden ? denk dat je eens moet lezen in dat magazine dat helpt wel :p
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

:?
Laatst gewijzigd door WJB#222 op za 17 mar, 2007 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
2017 raptor 700 SE
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

huh nu kan ik helemaal niet meer volgen :?
punt 1 er staat niks in dat boekje over een snotaap van 17 die een blaster koopt en geen wedstrijden ermee wilt rijden ... die snotaap van 17 die jij bedoelt is dutje#82 van dit forum die rijd wedstrijd met een yfz...
punt 2 banshee rijder waarom begin jij nu ineens over je banshee die te koop staat en beter is als een blaster ? heeft er toch helemaal niks mee te maken ?

edit : dutje dat stuk van die snotaap is niet beledigend bedoelt tegenover u he ;)
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

volgensmij wilt $t!ng een blaster gaan kopen en hij is volgens mij 17
zo niet dan heb ik niks gezegt :roll:
2017 raptor 700 SE
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

aah nja nu je het zegt k denk dat je gelijk hebt banshee rijder
mijn excuses $t!ng :oops:
WJB#222
Forum moderator
Forum moderator

Bericht door WJB#222 »

maar nu back on topic :afgestudeerd:
Laatst gewijzigd door WJB#222 op za 17 mar, 2007 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
2017 raptor 700 SE
Plaats reactie