rx125

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
RaxQ
Toeschouwer
Toeschouwer

rx125

Bericht door RaxQ »

Hey,

Ik weet het dat het niet om een quad gaat, maar buiten mijn blaster heb ik onlangs een (cross/enduro uiteraard) aprillia rx 125(bouwjaar 1988-89)gekocht voor 300 eurotjes.

Maar er waren geen papieren bij e.d.

Kan iemand me helpen hoe ik papieren kan aanvragen? Want hij is nooit ingeschreven dus kan ik nergens bij een verzekering aankloppen..

Weet dat het dom is om te kopen zonder papieren. Achja 300euries voor lekker offroad te crossen dan :rock: Maar zou er toch graag mee op de weg rijden.

Serie nr staat er wel op. Kan iemand me helpen?

Alvast bedankt!

Groeten Raxq :evil:
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

Zijt ge van België of Nederland.
Zijn er ooit papieren voor geweest of nog niet ?
RaxQ
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door RaxQ »

Ik ben van België.

Of er ooit al papieren geweest zijn of niet weet ik eigelijk niet. De man van wie ik ze kocht heeft er ook geen gehad.. Ik weet ook niet of ik de 3de of 6de eigenaar ben bij wijze van spreken. Omdat voor dat geld ik een leuk speeltje had. Maar zou graag legaal wat rondrijden op de weg.

Wat zijn de opties als hij nooit ingeschreven is geweest? (Er staat wel een serie nr op , dus zal hij toch inschrijfbaar zijn?)

mvg
pierre
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door pierre »

Wat je kan doen om dit te weten is een brief schrijven naar DIV in Brussel, met de vraag of je Aprilia RX125 ooit al eens is ingeschreven in België. Vermeld ook zoveel mogelijk gegevens die je hebt over je machine.
Normaal zou je dan een antwoord moeten krijgen, met een duidelijk antwoord of deze gekend is in België.
http://www.demoddervossen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie