help welke Quad neem ik best

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
Plaats reactie
TheGT
Toeschouwer
Toeschouwer

help welke Quad neem ik best

Bericht door TheGT »

hoi iedereen,

ik ben nieuw hier en ben zot van Quads ben al een tijdje aan het zien om er mij een aan te schaffen.
het probleem is ik weet ni de welke ik best neem :?
ik vind de raptor zoals zovelen onder ons het mooist 8)
ik zou hem gebruiken voor dagelijks transport en zou toch wel wat kilometertjes moeten bollen.
ik rij iedere dag ongeveer al een 50km soms meer een groot deel is stadsverkeer maar autostrade zijn toch ook wel enkele kmters.
daarom zou ik willen gebruik maken van jullie ervaring en advies.

en ook zou ik graag weten hoeveel kmters jullie rijden met een volle bak.

ik rijd jaarlijks toch een 30000km en zou in de zomer en met goei weer toch ook wel met de vriendin is naar de zee ermee kunnen.

en welke beveiliging raden jullie aan want zou niet wille dat deze gestolen zou worden dan

bij voorbaat bedankt

GT
rappy 700 rijder
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door rappy 700 rijder »

hey
qua quad keuze is een raptor 700 een goede quad voor op de baan en autostrade :D
ik rijd met die van mij een 1.15 uur met een volle tank maar dat is offroad en op de crossbaan enzo dus steeds volop open
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Dubois
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Dubois »

Dan denk ik inderdaad dat de Raptor 700 de juiste keuze zal zijn. Misschien is het dan wel aangeraden van uw tandwielverhouding dan ook nog aan te passen, want te lang in hoge toeren rijden is niet echt aan te raden.

Kwestie van beveiliging, is een goed slot aangeraden. Eventueel een hangslot zodat je uw quad ergens aan vast kunt maken. Maar wel in het achterhoofd houden dat ELK slot te kraken is. Een slot dient enkel om het de dieven moeilijk te maken zodat ze er langer over moeten doen om deze te stelen.

PS: In België moet je niet rekenen om op de autostrade te rijden, want dit is verboden. In Nederland is dit wel toegelaten!
TheGT
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door TheGT »

oei goed dat je me dat even meld dat het hier ins ons belgelandje weer verboden is :(
maar ja we kunnen ons altijd van de domme houden eh :p :oops:
maar bedankt voor de zeer snelle reactie al
en ja das is waar ieder slot is te kraken :(
heeft der iemand miss een alarm geplaatst op zijn Quad

en ik vind nergens een tankstop met sleutel zijn deze te verkrijge want der zijn altijd wel van die flauwe plezante die der wel is een suikerklontje of zo durve ingooie :x

welk is volgens jullie de beste shop om hem te halen? maakt niet uit als het wat verder is en het liefst ook de goeikoopste eh :ster:
gareth
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door gareth »

Een gasgas 450 heeft sleutel op de tankdop en op het zadel. Kunnen ze nergens bij.
Dit is ideaal als je toch ergens je quad wilt laten staan niet dat ik dat doet hoor.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Moorverken
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Moorverken »

Op de autostrade rijden is in België inderdaad verboden. Maar ik zou het afraden ook. :idea: Je moet met een quad maar eens 120km/u rijden en dit voor bv 30 min. Dit is niet zalig.
http://www.demoorverkens.net

Moor, moor en nog eens moor...
Yamaha Raptor 700R SE :quad:
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Bartie »

30 000 km per jaar met een quad mag je al vergeten.

Quad blokje gaat zo lang niet mee.
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Plaats reactie