Wie kan mij zeggen waar dat het stekkertje en de bout voor dienen wat hier in het carter gedeelte zit
ik heb hier namelijk een klein olie lekje,en om geen stukken te maken zou ik graag willen weten hoe ik dit het beste kan op lossen.Als je goed kijk dan zie je een kopere dichtingsring zitten zou deze aan vervanging toe zijn of ligt het probleem ergens anders.
Laatst gewijzigd door steefke op di 27 mar, 2007 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
dan zal je je olie er af moeten laten, dat 'contactje' eruit draaien, en kijken of je dichting beschadigt is( wrs wel) dan nieuwe dichting bestellen en trug in elkaar schroeven.
volgens da planneke dat ik hier zie is er niets anders als een dichting en dat contactje, welke kant zit da (linkerkant dacht ik e) zitten er dan geen 2? (van die dingetjes).
vandaag nieuwe olie opgedaan nieuwe kopere dichting,nieuwe o ring van oliefilter deksel,(daar kon het natuurlijk ook lekken)maar nu blijkt dat het contact in de maar waar het stekertje op moet stuk is hier komt olie langs naar boven.
Nu ben ik opzoek naar een nieuw of een gebruikt dus wie mij hier mee kan helpen laat het dan maar weten