Hallo,
ik heb een blaster uit 2003, deze wil niet meer of moeizaam starten, en nu heb ik gezien dat aan de voorkant van de cilinder, dus zeg maar de kan die naar de bumper wijst zwarte (olie) lekt, het is er min of meer uitgespoten want op het frame zaten meerdere spatvlekken, weet iemand van jullie misschien wat het is? Morgen ga ik waarschijnlijk terug naar het bedrijf waar ik deze quad heb gekocht maar wil toch graag weten wat het zou zijn als iemand het weet.
alvast bedankt!
Groet MagicBoy
Blaster '03 start niet meer
wel mss is je cilinder wat losgekomen waardoor hij compressie mist en daardoor niet kan starten. kijk eens of hem wat meer kan aanspannen.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
meer onder de dichting van de cilinder volgens mij,
maar ik ga dadelijk ff ernaartoe om ff te probere en zal foto maken dan is het duidelijker;)
bedankt voor reactie:)
bedankt voor jullie medewerking
ik heb het probleem gevonden samen met me neefje:)
de veer die de uitlaat vasthoud met het stuk dat op de cilinder is gemonteerd
was versleten, even een nieuwe gehaald en probleem opgelost:)
maar ik ga dadelijk ff ernaartoe om ff te probere en zal foto maken dan is het duidelijker;)
bedankt voor reactie:)
bedankt voor jullie medewerking
ik heb het probleem gevonden samen met me neefje:)
de veer die de uitlaat vasthoud met het stuk dat op de cilinder is gemonteerd
was versleten, even een nieuwe gehaald en probleem opgelost:)