"Seniordogsrescue Belgium*
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
"Seniordogsrescue Belgium*
Hier ben ik weer, even de sukkeltjes weer in het daglicht stellen.Meer dan 50 honden verblijven er momenteel bij ons... Op een domein van 6 hectare kunnen ze steeds binnen en buiten. HEet koppel dat er woont, staat dag en nacht klaar voor de grote groep, die samen leeft.
geen kennels of hokken...
Ondanks dat ze het daar wel naar hun zin hebben, hunkeren ze naar echte liefde, echte baasjes... Aandacht die ze verdienen...
Meer info over al de honden met hun verhaal vinden jullie op :
http://tweedekansvoorhonden.tripod.com
jullie kunnen me contacteren via
mail: infodogsforlife@yahoo.com
GSM: 0473745385
Crack
Verblijft al een tijdje bij ons. Heeft zowel zijn uiterlijk als grootte niet mee ... Ofwel vinden mensen hem te klein, ofwel te groot... iets tussenin willen ze precies niet
Er is wat werk aan de winkel, hij heeft nooit geen opvoeding gekend MAAR hij vraagt wel om iets te mogen doen, hij is zeer leergierig... Wandelen is heel fijn met hem, soms moet men hem eens corrigeren. Binnenshuis durft hij nog eens letterlijk op de tafel te springen, opvoeding is dus nodig! Crack heeft een gouden karakter en is een echte knuffelhond
Tippy en Whann
Twee schatjes die hun eigen thuisje nodig hebben, ze hebben reeds veel ellende gekend en verdienen echte liefde!
Choupette
een JR meisje, met wat werk aan maar zeker te verhelpen! Ze valt uit naar andere honden als ze aan de lijn is omdat haar vorig baasje haar liet doen. Na enkele correcties weet ze perfect wat mag en niet mag!
Poncka
Een hele lieve hond die erg graag wandelt. Een echte waterrat! enige nadeel: ze huilt
Zulma
Een lief platsmoel meisje met een gouden karakter. Eerder terughoudend, tot ze je kent. Het is een knuffelaar, die een eigen thuis meer dan nodig heeft. De grote groep schrikt haar wat af en nu isoleert ze zich
Youri
In beslag genomen een tijd geleden samen met 25 andere hondjes (waaronder ook Zulma)
een lief klein york-manneke
geen kennels of hokken...
Ondanks dat ze het daar wel naar hun zin hebben, hunkeren ze naar echte liefde, echte baasjes... Aandacht die ze verdienen...
Meer info over al de honden met hun verhaal vinden jullie op :
http://tweedekansvoorhonden.tripod.com
jullie kunnen me contacteren via
mail: infodogsforlife@yahoo.com
GSM: 0473745385
Crack
Verblijft al een tijdje bij ons. Heeft zowel zijn uiterlijk als grootte niet mee ... Ofwel vinden mensen hem te klein, ofwel te groot... iets tussenin willen ze precies niet
Er is wat werk aan de winkel, hij heeft nooit geen opvoeding gekend MAAR hij vraagt wel om iets te mogen doen, hij is zeer leergierig... Wandelen is heel fijn met hem, soms moet men hem eens corrigeren. Binnenshuis durft hij nog eens letterlijk op de tafel te springen, opvoeding is dus nodig! Crack heeft een gouden karakter en is een echte knuffelhond
Tippy en Whann
Twee schatjes die hun eigen thuisje nodig hebben, ze hebben reeds veel ellende gekend en verdienen echte liefde!
Choupette
een JR meisje, met wat werk aan maar zeker te verhelpen! Ze valt uit naar andere honden als ze aan de lijn is omdat haar vorig baasje haar liet doen. Na enkele correcties weet ze perfect wat mag en niet mag!
Poncka
Een hele lieve hond die erg graag wandelt. Een echte waterrat! enige nadeel: ze huilt
Zulma
Een lief platsmoel meisje met een gouden karakter. Eerder terughoudend, tot ze je kent. Het is een knuffelaar, die een eigen thuis meer dan nodig heeft. De grote groep schrikt haar wat af en nu isoleert ze zich
Youri
In beslag genomen een tijd geleden samen met 25 andere hondjes (waaronder ook Zulma)
een lief klein york-manneke
Laatst gewijzigd door racerke op do 19 apr, 2007 14:17, 4 keer totaal gewijzigd.
ik hoop dat je vlug een thuis vind voor enkele van deze honden,vind het heel schoon dat ge u zo inzet voor deze beestjes.
ik begrijp soms niet hoe somige mensen een hond in huis kunnen halen zonder na denken, en dan hem ook zonder een hart die beesten weer weg kunnen doen
ik begrijp soms niet hoe somige mensen een hond in huis kunnen halen zonder na denken, en dan hem ook zonder een hart die beesten weer weg kunnen doen
witte yfz 450 06
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
het zijn de WHEELY'S van vroeger niet meer
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
S.W.A.T. schreef:ik hoop dat je vlug een thuis vind voor enkele van deze honden,vind het heel schoon dat ge u zo inzet voor deze beestjes.
De meeste van onze honden komen voort van overleden of zieke personen, dus mensendie er niet kunnen aan doen...
Dan zijn er de inbeslagname's ...tjah... das dikke zever eh
en dan de 'idiote' zever eh... hij moet plots weg want...
thanx allemaal
-
- Easy Quadrider
-
- Quadracer
daar zeg je het ... wij hebben onze golden retriever Benji weg moeten doenracerke schreef:die huisbazen deugen niet eh
(zit nu wel bij vrienden van ons) omdat we hem hier niet mochten houden ...
hadden heb van 1999 toen hij nog heel jong was en einde vorig jaar hebben
we hem weg moeten doen.
respect voor wat je doet !
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...