Quadrijders regio Breda
Quadrijders regio Breda
Geïnteresseerd om in het weekend of door de weeks 's avonds eens een tankje er doorheen te stampen?
Laat het me dan even weten via dit forum.
Ben voorzien van kenteken dus kan overal gaan en staan. Kom zelf uit regio Breda.
Laat het me dan even weten via dit forum.
Ben voorzien van kenteken dus kan overal gaan en staan. Kom zelf uit regio Breda.
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
1
jimmy ik zou het niet weten wie er nog meer op een 700 ryd in breda ik zelf heb er wel een heb wel een jongen zien ryden in de h beemde in breda op een blauwe maaar die scheurde zo hard dat ik het nauwellijks kon zien wie het was he jimmy ik hoor het wel wanneer we een avondje gaan toeren met hans erbij ik kan in iedergeval elke avond wel geen probleem groetjes ger
raptor700
-
- Easy Quadrider
1
nauw wanneer gaan we vertel het me maar of anders bel me maar0641400522 meschien dat hans ook mee gaat kan jij hans bereiken toe vallig dan gaan we met z.n drieen en ook die andere jongens zijn welcome van uit breda ik hoor het wel groeten ger
raptor700
Hi,
Wie kan er zaterdagmiddag 5 mei en / of zondagmiddag 6 mei?
Zondagmiddag wel eerst even Moto Grand Prix kijken natuurlijk...
Ger, als je reactie op dit forum uitblijft bel ik je vrijdag wel even op je gsm.
Iemand een voorkeur om ergens af te spreken. Bij de grote gele M bijvoorbeeld?
Volgende week kan ik 's avonds op maandag, woensdag en vrijdag. Jammer dat werk zo'n tijdrovende bezigheid is...
Wie kan er zaterdagmiddag 5 mei en / of zondagmiddag 6 mei?
Zondagmiddag wel eerst even Moto Grand Prix kijken natuurlijk...
Ger, als je reactie op dit forum uitblijft bel ik je vrijdag wel even op je gsm.
Iemand een voorkeur om ergens af te spreken. Bij de grote gele M bijvoorbeeld?
Volgende week kan ik 's avonds op maandag, woensdag en vrijdag. Jammer dat werk zo'n tijdrovende bezigheid is...
-
- Easy Quadrider
wie gaan er mee harly dag te goirle
hoe was het jimmy in de ardennen ? wanneer gaan we eens een endje toeren jimmy laat ff weten
ik kan elke avond en ook zondags hoor het wel groetjes ger meschien dat hans ook mee gaat ben trouwens
met hans ook rondje baarle nassau wisten toeren terasje gepakt was gezellig groetjes ger
Toegevoegd na 6 uur 9 minuten:
ik kan elke avond en ook zondags hoor het wel groetjes ger meschien dat hans ook mee gaat ben trouwens
met hans ook rondje baarle nassau wisten toeren terasje gepakt was gezellig groetjes ger
Toegevoegd na 6 uur 9 minuten:
raptor700
-
- Easy Quadrider
he jimmy hoe zit het met je achteras lagers zitten ze er al in?
wanneer gaan we een keer toeren en neem je maten ook mee dan lijkt me gezellig svonds hoor het wel groete ger
Toegevoegd na 24 uur 56 minuten:
oke jimmy je bericht ontvangen hoor het wel waneer je het binnen hebt en dan spreken we wel een keer af
groetjes ger
wanneer gaan we een keer toeren en neem je maten ook mee dan lijkt me gezellig svonds hoor het wel groete ger
Toegevoegd na 24 uur 56 minuten:
oke jimmy je bericht ontvangen hoor het wel waneer je het binnen hebt en dan spreken we wel een keer af
groetjes ger
raptor700
-
- Easy Quadrider