stuurdemper?
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
stuurdemper?
hallo, ik heb onlangs mijn raptor wat opgedreven met een kit van white brothers en ben daar wel heel blij mee, maar hij(de raptor hé
)is vooraan wel wat nerveus bij het optrekken enzo, nu zegt mijn dealer dat ik het best zou een stuurdemper plaatsen alhoewel ik binnenkort zou A-armen willen plaatsen.Wat denken jullie daarvan?
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ik zie niet wat A-armen en veren kunnen helpen hierbij. Probleem zit hem in de gewichtsverdeling die niet ideaal is. Daar kun je weinig aan veranderen, anders kan je de hele quad gaan verbouwen (te starten met andere achterbrug),... of een YFZ kopen
Je zithouding veranderen (meer naar voor bij het optrekken) is een goedkope en goede oplossing.
Je zithouding veranderen (meer naar voor bij het optrekken) is een goedkope en goede oplossing.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
wantjes #9
- Quadrunner

- Contacteer:
Re: stuurdemper?
stuurdemper en/of langere a-armen helpen niet bij jouw probleem.....sorrywantjes schreef:hallo, ik heb onlangs mijn raptor wat opgedreven met een kit van white brothers en ben daar wel heel blij mee, maar hij(de raptor hé)is vooraan wel wat nerveus bij het optrekken enzo, nu zegt mijn dealer dat ik het best zou een stuurdemper plaatsen alhoewel ik binnenkort zou A-armen willen plaatsen.Wat denken jullie daarvan?
- Rocky
- Quadrider

- Contacteer:
Ik denk dat je dan het tegenovergestelde effect krijgt en dat ie achteraan omhoog gaat....~JoAcHiM~ schreef:Hang er wat gewichten aan vanvoor.
Deze misschien:
<-Kawasaki Brute Force 750 4x4i Silver '06->
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;
DYNOJET Kit - Moose Powerbox - 26" Bighorns - Garmin Streetpilot III deluxe
Visit my site:
http://www.henskens-vanmechelen.be" onclick="window.open(this.href);return false;