yamaha raptor 350cc
yamaha raptor 350cc
Is de yamaha raptor 350cc ideaal voor op de baan? Ik ben van plan om me een quad aan te schaffen,de 350cc spreekt me het meest aan,deze ligt me ook het best in mijn budget. Zijn er bepaalde punten waarop ik moet letten als ik met een 350cc op de baan rij?
-
- Quadrider
hoi.ik denk dat je met de 350 goed uit de voeten kan op de baan.heb er zelf ook 1 gehad en heb er geen problemen mee gehad.misschien voor een tandje groter vanwege de toeren.en het is een perfecte quad om mee te beginnen.
MVG fastrogeke
MVG fastrogeke
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=404
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=408
mijn vriendin zei,de quad eruit of ik. soms mis ik haar
voor de MODS, kijk maar ff in de garage
-
- Quadverslaafde
raptor 350cc
Ja da had ik hier ondertussen ook al ondervonden,ik begon al wat te twijfelen tussen een z400 en 350cc.
Kwa design vind ik de raptor mooier. De z400 presteert dan naart schijnt beter kwa rijprsetaties ma is dit dan een groot verschil? Em hoe zit het dan op gebied van onderhod voor de raptor 350 vergeleken met de z400?
Kwa design vind ik de raptor mooier. De z400 presteert dan naart schijnt beter kwa rijprsetaties ma is dit dan een groot verschil? Em hoe zit het dan op gebied van onderhod voor de raptor 350 vergeleken met de z400?
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Ik wil geen discussie beginnen maar als je het van het technische aspect bekijkt. Heb je bij de suzuki voor pakweg 400 euro meer 50cc extra + waterkoeling , naar verhouding goede vering. Dat vind ik toch wel belangrijke punten.
Daarmee wil ik niet zeggen dat de raptor 350 een slechte quad is maar als je de punten tegen elkaar afweegt dan...
Onderhoud is bijna allemaal het zelfde.
Daarmee wil ik niet zeggen dat de raptor 350 een slechte quad is maar als je de punten tegen elkaar afweegt dan...
Onderhoud is bijna allemaal het zelfde.
raptor 350cc
Ja da klopt wel,ma tis zo een beetje een 2 strijd en de prijzen verschillen toch nog al. En bij een particulier riskeer ik het niet om te kopen dus zoek ik bij alle handelaars naar een occasie maar zo talrijk zijn die ook weer niet.
koop gewoon waar je je het beste bij voelt, is dat een 350 dan is dat er zo een, wil je later wat harder, kan je ofwel tunen ofwel een 700 kopen, of alsnog een 400,
ik heb een 400 en ben er zeer tevreden van, ik ken enkele personen met een 350 en die zijn er ook tevreden van, en héél eerlijk, ik ben bij Kevinraptor geweest en als ik daar een sprintje tegen trek dan moet ik het afleggen, die quad is dan ook lekker getuned , dus koop waar je je goed bij voelt, voor al de rest is er een oplossing € € €
ik heb een 400 en ben er zeer tevreden van, ik ken enkele personen met een 350 en die zijn er ook tevreden van, en héél eerlijk, ik ben bij Kevinraptor geweest en als ik daar een sprintje tegen trek dan moet ik het afleggen, die quad is dan ook lekker getuned , dus koop waar je je goed bij voelt, voor al de rest is er een oplossing € € €
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
raptor 350cc
Zo mag ik het horen
Als jullie toevallig iemand kennen met een quad in de buurt van herk-de-stad (Belgie),mogen jullie me altijd laten wie,kan ik es een kijkje gaan nemen.
Als jullie toevallig iemand kennen met een quad in de buurt van herk-de-stad (Belgie),mogen jullie me altijd laten wie,kan ik es een kijkje gaan nemen.
-
- Quadverslaafde
-
- Quadverslaafde
Ieder zijn smaak maar het motorblok van de 350 is technologisch zwaar achterhaald ten opzichte van de 400.
Dit is gewoon een feit en komt ook terug in de PK-waarden.
Uit een 400 blok is ook veel meer nog uit te halen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat de 350 slecht is, integendeel, anders zou hij niet zo lang al op de markt zijn!
Dit is gewoon een feit en komt ook terug in de PK-waarden.
Uit een 400 blok is ook veel meer nog uit te halen.
Hiermee wil ik niet zeggen dat de 350 slecht is, integendeel, anders zou hij niet zo lang al op de markt zijn!
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Weer die discussie
Ik heb ook een Raptor 350...Ik rijd vooral op de baan, naar m'n werk en zo...Op motorisch vlak heb ik (tot nu toe) enkel een ander tandwiel, dit om de toeren wat in het toom te houden...Voor de rest heb ik baanbanden, de quad is ook verbreed en verlaagd...Persoonlijk vind ik hem goed rijden en is hij zeker geschikt om op de baan te gaan...Van mij mocht hij nog iets krachtiger zijn (heb soms nog schrik om wat te hoog in de toeren te gaan), maar da valt allemaal te regelen...
Zoals ICHE zegt, met de nodige euro's kan veel, om niet te zeggen alles...Ook de leuze van Charger69 en Kevin-Raptor
Ik heb ook een Raptor 350...Ik rijd vooral op de baan, naar m'n werk en zo...Op motorisch vlak heb ik (tot nu toe) enkel een ander tandwiel, dit om de toeren wat in het toom te houden...Voor de rest heb ik baanbanden, de quad is ook verbreed en verlaagd...Persoonlijk vind ik hem goed rijden en is hij zeker geschikt om op de baan te gaan...Van mij mocht hij nog iets krachtiger zijn (heb soms nog schrik om wat te hoog in de toeren te gaan), maar da valt allemaal te regelen...
Zoals ICHE zegt, met de nodige euro's kan veel, om niet te zeggen alles...Ook de leuze van Charger69 en Kevin-Raptor
-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
-
- Quadverslaafde
Dat hendeltje voor gas te geven moet ge open draaien he zoals ik doeFUBAR schreef:Weer die discussie