Hulp nodig opvoeren quad
Hulp nodig opvoeren quad
Ik heb een Unilli cx-50 en zou die graag willen opvoeren.
Er zijn veel van die verschillende tuning kit's waar al veel inzit waardoor je quad sneller gaat.
Weet mischien iemand van jullie waar je een Tuning kit voor mijn quad kan kopen?
groeten,
kasper
Er zijn veel van die verschillende tuning kit's waar al veel inzit waardoor je quad sneller gaat.
Weet mischien iemand van jullie waar je een Tuning kit voor mijn quad kan kopen?
groeten,
kasper
- Tegazo
- Quadrider
Kijk eens op www.quadparadijs.nl, daar heb ik toendertijd voor mijn unilli ook wat onderdelen vandaag gehaald. http://www.quad-atv-becon.nl heeft ook spullen liggen
hoi
Ik had gekeken op www.quadparadijs.nl en op www.quad-atv-becon.nl maar welke onderdelen passen er nou precies op? want ik kan alleen maar een uitlaat vinden...
Een vriend van me heeft spullen besteld op www.quadonderdelen.nl
Hij heeft een Tecnigas Quadder, 70cc Malossi, Variateur (grotere diameter) en nog wat kleine dingetjes. Heef een enorm koppel en een snelheid van +/- 75 voor een redelijk budget...
Dit is beter dan een "tuningkit" welke van ene onbekend mer is en veel te duur is.
Hij heeft een Tecnigas Quadder, 70cc Malossi, Variateur (grotere diameter) en nog wat kleine dingetjes. Heef een enorm koppel en een snelheid van +/- 75 voor een redelijk budget...
Dit is beter dan een "tuningkit" welke van ene onbekend mer is en veel te duur is.
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
Heb hem zojuist gesproken en nogmaals gevraagd maar het is dus inderdaad wel wat harder dan 75 haha.
Dat was toen hij niet was afegsteld. Nu met grotere carb. en openluchtfilter haalt ie veel meer zegt ie. +/- 85 -90
De vertanding laat ie ook aanpassen evenals de tandwielen. Kijken wat ie dan er nog uit krijgt (koppel of snelheid)
Dat was toen hij niet was afegsteld. Nu met grotere carb. en openluchtfilter haalt ie veel meer zegt ie. +/- 85 -90
De vertanding laat ie ook aanpassen evenals de tandwielen. Kijken wat ie dan er nog uit krijgt (koppel of snelheid)
Vermogen is hoe hard je de muur raakt, koppel is hoe ver je de muur meeneemt!
kan hem helaas nu niet spreken. jongen ligt onder het mes in et ziekenhuis. weet niet wanneer hij weer terug is. kan vanaaf al zijn.
oke hij is terug en heb em gesproke.
onder de aeon cobra ligt een minarelli horz lucht gekoeld blok.
dus alles wat op een yamaha neos past past hier ook op.
dus je zou een malossie 70cc of andere cilinder ( luchtgekoeld) erop kunnen zetten.
op www.quad-atv-becon.nl hebben ze er een mooie uitlaat voor. kost 180 euro.
verder voor nog meer te tunen 21mm carb, powerfilter, race koppeling, race vario enz enz.
suc6 en hoop je zo genoeg info te hebben gegeven. ( zal ook nog even de top vragen maar post ik een andere X)
oke hij is terug en heb em gesproke.
onder de aeon cobra ligt een minarelli horz lucht gekoeld blok.
dus alles wat op een yamaha neos past past hier ook op.
dus je zou een malossie 70cc of andere cilinder ( luchtgekoeld) erop kunnen zetten.
op www.quad-atv-becon.nl hebben ze er een mooie uitlaat voor. kost 180 euro.
verder voor nog meer te tunen 21mm carb, powerfilter, race koppeling, race vario enz enz.
suc6 en hoop je zo genoeg info te hebben gegeven. ( zal ook nog even de top vragen maar post ik een andere X)