kunstof onderhouds product
-
- Quad Master
kunstof onderhouds product
vandaag zag ik wat nieuws op de zaak staan, genaamd: kunstof onderhouds product. het is een soort vet wat je met een lap/kwast aanbrengt en daarna uitwrijft.
het laat een dikke vettige laag achter ( veel vetter dan siliconen spray) en daardoor glijd de modder er zo af. en het geeft een mooie glans aan je quad! Wij hebben het product van leverancier Wurth, weet wel niet of dat bekend is in belgie. waarschijnlijk ook wel te verkrijgen bij gewone autozaken.
het laat een dikke vettige laag achter ( veel vetter dan siliconen spray) en daardoor glijd de modder er zo af. en het geeft een mooie glans aan je quad! Wij hebben het product van leverancier Wurth, weet wel niet of dat bekend is in belgie. waarschijnlijk ook wel te verkrijgen bij gewone autozaken.
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light
RHINO 660
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
kan je in elke wurth winkel bestellen.
Of online in de wurth.nl webshop
http://www.wurth.nl/catalogus.htm
mvg
Of online in de wurth.nl webshop
http://www.wurth.nl/catalogus.htm
mvg
Fox evol dsc kashima, HGS +powerbomb, GPR Stuurdemper,Fasstflexx stuur RMZ blok,....
LTR-450 Rider
LTR-450 Rider
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
http://www.eenzet.nl/automotive-proline ... id=80&g=19 dit gebruik ik en wekt perfectbarossa chetaa schreef:vind het produkt niet
http://www.eenzet.nl/automotive-proline ... d=102&g=22 en dit voor te reiningen
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
KUNSTSTOF EXTERIEUR
Valma Plastishine
Valma Plastishine geeft dof kunststof glans en haalt de kleur weer op. Plastishine is vooral bedoeld voor kunststof onderdelen aan de buitenkant van de auto zoals bumpers en sierstrippen. Dit product is bij uitstek geschikt voor vinyldaken. Tip: Gebruik Plastishine ook eens voor de binnenkant van de auto op dashboard en deuren. Valma Plastishine, de "autowas" voor uw kunststof.
Eigenschappen
Voor gebruik Valma Plastishine goed schudden en daama met een doek dun en gelijkmatig aanbrengen op een schoon oppervlak. Even laten drogen en met Valma Poetsdoeken of Poetswatten opwrijven tot hoogglans. Gebruik Plastishine nooit op stuurwiel of pedalen.
dit gebruik ik en werkt ook zeer goed , ik moet wat hebben waar je lang over doet , valma hoef ik maar een betje op het doekje te doen en die ik de helen quad mee , zoo wat moet ik nu ook hebben
dat het zuinig is whahaha
Valma Plastishine
Valma Plastishine geeft dof kunststof glans en haalt de kleur weer op. Plastishine is vooral bedoeld voor kunststof onderdelen aan de buitenkant van de auto zoals bumpers en sierstrippen. Dit product is bij uitstek geschikt voor vinyldaken. Tip: Gebruik Plastishine ook eens voor de binnenkant van de auto op dashboard en deuren. Valma Plastishine, de "autowas" voor uw kunststof.
Eigenschappen
Voor gebruik Valma Plastishine goed schudden en daama met een doek dun en gelijkmatig aanbrengen op een schoon oppervlak. Even laten drogen en met Valma Poetsdoeken of Poetswatten opwrijven tot hoogglans. Gebruik Plastishine nooit op stuurwiel of pedalen.
dit gebruik ik en werkt ook zeer goed , ik moet wat hebben waar je lang over doet , valma hoef ik maar een betje op het doekje te doen en die ik de helen quad mee , zoo wat moet ik nu ook hebben
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Re:
barossa chetaa schreef:KUNSTSTOF EXTERIEUR
Valma Plastishine
Eigenschappen
Supervinyl kan je gewoon met een plantenspuit op brengen en na der hand even met een doek na gaan ja hoef maar even lichtjes Speciaal zijdeglanzend onderhoudsproduct voor kunststof- en rubberdelen zoals bumpers, spoilers, banden, bekledingen etc. Het product is UV bestendig en bijzonder waterafstotend. De sterk geconcentreerde langdurige beschermlaag, zorgt ervoor dat kunststof zijn oorspronkelijke kleur weer verkrijgt. Houdt rubber soepel en voorkomt broos worden van kunststof. Ideaal product om vastvriezen van deuren en kofferrubbers te voorkomen.
****^*****YFZ-450-R-2009*****^*****