vandaag, start ik men blastertje 2X kicke en hij was weg, rustig warm gedraait en dan beginnen rijden. naa een tijd bogon ie te pruttelen, en jawel
100meter verder, liet ie scheten, knallen,... en ja, viel ie uiteindelijk stil.
ik benzinetank open, zat nog benzine in: gewoon bijgekapt, nog steeds niets.
dan heb ik de bougie nagekeken, die was zeer zwart, heb ze gekuist, opgewarmd... dan terug ingedraaid.
omdat de bougie zo zwart stond en ik wist dat ie veel te rijk stond, heb ik de gasnaald 1clipje laten zakken.
dan bougie er terug ingedaan, en jawel na aantal keren kicken draaide ie, ik terug vertrokken, en ik wou volle gas geven, en begon te pruttelen, scheten, knallen te laten, en jawel terug stilgevallen, en wou niet meer starten.
ik dus die tors nagekeken, fichen ontkoppeld, parkeerem is losgedaan,... wat ik wel weet is dat er 2fichen op de parkeerem zit, en er maar 1aangesloten is. de andere is nergens te vinden op de kabelboom., maar dat zal het niet zijn aangezien ie daarvoor wel reed.
de reedvelden zijn ook nog in orde.
ontsteking is er, al heb ik de indruk dat het niet egt een heel sterke vonk is, maarkom.
als hij start, draait hij goed tot je vollle gas wil geven, dan begint hij weer te pruttelen...
morgen gaa ik star pilot halen, (als je iets nodig hebt vind je het niet, ofwel is het gewoon leeg).
Weet iemand raad hiermee

bedankt op voorhad

ik hoop dat het probleem vindt
 ik hoop dat het probleem vindt