nokia n95 vraag

Wij zorgen voor de ruimte, zorg zelf voor het bier... (niet quadgerelateerde onderwerpen horen hier thuis)
Plaats reactie
yamahakodiak
Quadracer
Quadracer

nokia n95 vraag

Bericht door yamahakodiak »

ik heb gister mijn n95 binnen gekregen maar nu zit ik met een probleem

ik kan dus internetten via me provider ( betaald )

maar je kunt ook via je router thuis internetten hij ziet mijn verbinding en maakt verbinding en daarna heeft hij ook verbinding en goede ontvangst als ik nou een internet pagina in tik dan zegt hij web 'n' walk : geen reactie van gateway

weet iemand hoe dit te kunnen oplossen ?

ik denk zelf dat het aan de beveiliging of aan de instellingen van mijn router ligt

want via de provider en als ik naar mijn buren heen ga met draadloos internet dan doet hij het wel

alvast bedankt
yamaha grizzly 700fi
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

heb je al eens op internet gezeten thuis? zoniet moet je hem eerst aan de router thuis toevoegen dit doe je door op een andere computer in huis(de moeder zeg maar) te lataen zoeken naar andere draadloze verbindingen als hij je nokia dan gevonden heeft moet je een x aantal stappen doorlopen en een waarschijnlijk ik heeele lang code intypen :duimhoog: :wink:
Meeki
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Meeki »

waarschijnlijk de wpa of wepkey niet ingevoerd, heb zelf ook een N95 kan op elke onbeveiligde router maar zodra ik bij een beveiligde router inlog vraagt hij om een wpa of wepkey. als je die invoerd moet t lukken.
Fun is not a straight line

Member of Erasmus NL

Sponsord by: Car Electronics Uden

http://www.car-electronics.nl

http://Quadfoto.spaces.live.com
spoor!
Quadracer
Quadracer

Bericht door spoor! »

en probleem opgelost?
Plaats reactie