raptor 660 probleempje...
raptor 660 probleempje...
dag,kheb een probeleempje, als ik wil schakelen naar een lagere vitesse dan blijft mijn schakelpookje beneden...?wat zou dit kunnen zijn?dus het pookje komt niet vanzelf naar omhoog,ik moet het zelf doen met mijn voet...?
raptor 660,trailtech vapor,white brother full exhaust,custom colour,kw veren,goldspeed veerhoezen,goldspeed banden,tusk tankdop
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Je kan gewoon het deksel waar de koppeling zit eraf nemen en dan kan je erbij. Je moet wel de koppelingsklok eruit nemen.
Het veertje aan de gele pijl zal waarschijnlijk afgebroken zijn. Aan de blauwe pijl zie je het afgebroken stukje liggen.
Het veertje aan de gele pijl zal waarschijnlijk afgebroken zijn. Aan de blauwe pijl zie je het afgebroken stukje liggen.
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
kheb het eens gaan vragen aan het quadcenter en ie zegt dat het aan de koppeling ligt?kan het als de koppeling bijna versleten is dat het pookje niet meer terugkomt?werkt de koppeling en versnellingsbak dan tesamen?
raptor 660,trailtech vapor,white brother full exhaust,custom colour,kw veren,goldspeed veerhoezen,goldspeed banden,tusk tankdop
-
- Quadracer
kan zijn dat je platen dan helemaal weg zijn gesleten dan gaat het idd ook niet zo goed:)
heb het ook al voorgehad platen vervangen en alles trug dik in orde
heb het ook al voorgehad platen vervangen en alles trug dik in orde
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden