Heb een paar fototjes van de Can-Am site erbij gedaan ( als 't gelukt is ) . Als we ze hebben gaan halen post ik er eigen gemaakte natuurlijk .
Can-Am Outlander 650 Max XT i.p.v. King Quad
Can-Am Outlander 650 Max XT i.p.v. King Quad
De kogel is door de kerk. We zijn vandaag een aantal dealers gaan bezoeken en heb uiteindelijk een Outlander 650 Max XT in 't geel besteld. En mijne man die eerst de kat uit de boom ging kijken heeft inneens een Outlander 650 in 't rood gekocht. We hebben uiteindelijk bij Piranha Racing in Hulst-Tessenderlo besteld en kregen er nog 't een en 't ander bovenop : ieder een helm, elk een kledingspakket van 820 € en ook nog oprijrampen voor onze aanhangwagen (die hadden we nog niet ).
Heb een paar fototjes van de Can-Am site erbij gedaan ( als 't gelukt is ) . Als we ze hebben gaan halen post ik er eigen gemaakte natuurlijk .
- cyberdrone
- Quadracer

Daar zul je geen spijt van hebben denk ik ! 
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
even afbellen was ook niet nodig
anyway, fun gewenst
anyway, fun gewenst
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
had mailtje gestuurd
Sorry, maar ik had u een mailtje gestuurd met vragen zoals garantie en baanbanden of niet ( 2X gevraagd, in 2 berichten )en daar hebt u niet op gereageerd. Dus dacht ik , dan zijt ge niet echt geïnteresseerd om te verkopen .
mvg
mvg
-
brutus32
- Quadrunner

- Contacteer:
Re: had mailtje gestuurd
ola polaChantal schreef:Sorry, maar ik had u een mailtje gestuurd met vragen zoals garantie en baanbanden of niet ( 2X gevraagd, in 2 berichten )en daar hebt u niet op gereageerd. Dus dacht ik , dan zijt ge niet echt geïnteresseerd om te verkopen .
mvg
JIJ hebt een afspraak gemaakt voor zaterdag... ik moet u geen lange mail schrijven dan he
je ging toch komen dus kon ik dat gewoon in real life uitleggen en de baanbandjes tonen en de hele verkoopsrim-ram
as said, fun ermee
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -