complete verandering van het forum
complete verandering van het forum
super mensen echt een + punt voor het forum
Laatst gewijzigd door WJB#222 op wo 20 jun, 2007 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
2017 raptor 700 SE

Ik heb niets tegen extra "onderdelen" maakt het over het algemeen wel overzichtelijker, alleen oppassen dat we niet over elke scheet een apart stuk maken...
Persoonlijk vind ik dat er nu wat veel in 1 onderdeel (recreatie quads, als ik het goed heb, tis nieuw e) geduwd is, vond het persoonlijk veel overzichtelijker als het iets meer verspreid was...
Misschien even de reacties afwachten en eventueel, als alle mods het zien zitten, binnen een week of zo (of iets langer) een poll over wie wat het beste vond...

Voor de rest vind ik het super dat er constant aan het forum gewerkt wordt om het up to date en aangenaam te maken, goed werk (alleen nu iets minder voor mij persoonlijk

-- We ride together - We die together - Bad boys For life! --
-
- Quadrunner
- Contacteer:
de SbS afdeling is een goeike
dat er voor de rest iets verande was heb ik nog nietgezien

dat er voor de rest iets verande was heb ik nog nietgezien

engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadfanaat
-
- Quad Expert
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik begrijp niet dat sommigen zeggen dat het nu onoverzichtelijker is. Alles wordt mooi opgesplitst zodat iemand die foto's wil van recreatie niet noodzakelijk alle topics tegenkomt van bvb wedstrijden. Vroeger was het pas onoverzichtelijk...
Dat het even wennen is wat waar is kan ik begrijpen maar laat daar even een weekje of twee over gaan en iedereen zal wel zijn draai vinden.
Dat het even wennen is wat waar is kan ik begrijpen maar laat daar even een weekje of twee over gaan en iedereen zal wel zijn draai vinden.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team