X-Helm winkels
X-Helm winkels
Weet er iemand welke winkels cross helmen van verschillende merken op voorraad hebben. De meeste moto winkels zijn nogal beperkt in hun cross helmen en de mijne is ffkes aan vervanging toe. Meer dan vervanging zelfs.
Hopelijk reactie.
Hopelijk reactie.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Toeschouwer
-
- Quadrider
ik zie dat je van W-Vlaanderen bent.
Ga eens kijken bij schiettekatte in Vichte die heeft ook wel veel helmen binnen.
Echt veel keuze crosshelmen .
http://www.schiettecatte.be
Ga eens kijken bij schiettekatte in Vichte die heeft ook wel veel helmen binnen.
Laatst gewijzigd door cobby op do 21 jun, 2007 17:39, 2 keer totaal gewijzigd.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
vind hem niet echt goed zitten met zijn prijzen.cobby schreef:ik zie dat je van W-Vlaanderen bent.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
Vanzee broeck op de bergense steenwegraptorke660 schreef:in sint-pietersleeuw zit er ook een grote heel veel keuze ik kan nu wel niet op de naam komen
maar als het mij te binnen schiet pm ik je de naam wel door
Heeft inderdaad grote keuze aan helmen en prijzen zijn ook goed
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Hoh ge zou eens moeten weten wat er nog allemaal komt!
Nee die helm is echt wel aan vervanging toe. Binnen bekleding is zo goed als versleten en de klep is gekraakt en al 3x aan elkaar gelast met plastiek. Mijne bril heeft ook een nieuw glas nodig. Helm heeft toch wel 3j stand gehouden en mijne bril 2j metzelfde glas dus nie slecht. Kledij was echt nodig hoor. De knieen waren al het eerste jaar gescheurd en heb ik die flappen er verder afgescheurd en dit valde niet op. Maar het laatste jaar kwamen er wat teveel gaten in de broek zelf. De plaats waar mijn edele delen zitten was al 3 keer 4 dubbel genaaid maarja blijkbaar bleef dit scheuren dus nieuwe outfit.
Aja mijn reserve handschoenen liggen ook al klaar
Nee die helm is echt wel aan vervanging toe. Binnen bekleding is zo goed als versleten en de klep is gekraakt en al 3x aan elkaar gelast met plastiek. Mijne bril heeft ook een nieuw glas nodig. Helm heeft toch wel 3j stand gehouden en mijne bril 2j metzelfde glas dus nie slecht. Kledij was echt nodig hoor. De knieen waren al het eerste jaar gescheurd en heb ik die flappen er verder afgescheurd en dit valde niet op. Maar het laatste jaar kwamen er wat teveel gaten in de broek zelf. De plaats waar mijn edele delen zitten was al 3 keer 4 dubbel genaaid maarja blijkbaar bleef dit scheuren dus nieuwe outfit.
Aja mijn reserve handschoenen liggen ook al klaar
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Ben dus een helm gaan halen en het is dus de Lazer MX-7 hotrod geworden. Matt zwart met rood. Uitneembare hoesjes en past perfect op mijne kop
De plaats waar ik hem halen ben is het adres die Bartie mij heeft doorgegeven.
Is een winkel waar ik nog nooit zoveel Cross kleren heb zien hangen. Grote keuze uit helmen in verschillende maten, kleren in overvloed en zijn prijs is zeker en vast niet slecht.
De plaats waar ik hem halen ben is het adres die Bartie mij heeft doorgegeven.
Is een winkel waar ik nog nooit zoveel Cross kleren heb zien hangen. Grote keuze uit helmen in verschillende maten, kleren in overvloed en zijn prijs is zeker en vast niet slecht.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u