Heb zopas een nieuwe helm gekocht van Lazer. Vooraan op het kinstuk staat het merk ' Lazer ' in een witte ronde afgebeeld maar nu vroeg ik ma af of het mogelijk zijn om alleen dit stuk te herspuiten en daar mijn naam te laten zetten.
Heeft er iemand een gedacht van of dit zou gaan ?
Alvast bedankt,
Soulle
Spuiten Helm
Spuiten Helm
---------Y Raptor 700R SE----------
Hoe iemand speelt toont een deel van zijn karakter, hoe iemand verliest toont het helemaal.
Hoe iemand speelt toont een deel van zijn karakter, hoe iemand verliest toont het helemaal.
-
- Easy Quadrider
hey je moet je helm afplakken en zo dat het ronde stukje open blijft.
Dan spuit je de evt de achtergrond kleur die je onder je letters wil, als je dat gedaan hebt
dan moet je een malletje maken met je naam erop en die spuit je vervolgens er weer over .
met een beetje dicipline en geduld moet dat makkelijk gaan !
suc6
Dan spuit je de evt de achtergrond kleur die je onder je letters wil, als je dat gedaan hebt
dan moet je een malletje maken met je naam erop en die spuit je vervolgens er weer over .
met een beetje dicipline en geduld moet dat makkelijk gaan !
suc6
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als je dit doet moet je opletten dat je speciale verf gebruikt.
gewone verf tast het kunststof aan van je helm en hierdoor word hij zwakker.
val je op je kin heb je geen kin meer over als je niet goed oplet/niet goed weet wat je doet.
het zelfde is voor als je stickers op je helm plakt. het kan zijn dat bij sommige stickers de lijm je helm aantast.
wil je dit dus doen raad ik het je sterk aan om dit te laten doen bij iemand met veel verstand hier van.
gr[/u]
gewone verf tast het kunststof aan van je helm en hierdoor word hij zwakker.
val je op je kin heb je geen kin meer over als je niet goed oplet/niet goed weet wat je doet.
het zelfde is voor als je stickers op je helm plakt. het kan zijn dat bij sommige stickers de lijm je helm aantast.
wil je dit dus doen raad ik het je sterk aan om dit te laten doen bij iemand met veel verstand hier van.
gr[/u]
opzoek naar mooie brommerquad
TOMOS TO KOOP
TOMOS TO KOOP