eindelijk, mijn nieuwe KYMCO MXU 500 4X4
eindelijk, mijn nieuwe KYMCO MXU 500 4X4
na heel lang wachten op een eerder bestelde quad van een ander merk (zie andere topics) , heb ik besloten van een KYMCO te nemen,
en 2 dagen later was die al bij de dealer.
vorige dinsdag gaan afhalen, dan in de loop van vorige week nog alles in orde gebracht van verzekering en nummerplaat en den bak der opgezet.
en dus vandaag mijn eerste 120Km gebold.
hieronder enkele foto's
ik heb er nog geen modder mee gedaan, maar die foto's zullen later zeker nog volgen.
TYPHOON
en 2 dagen later was die al bij de dealer.
vorige dinsdag gaan afhalen, dan in de loop van vorige week nog alles in orde gebracht van verzekering en nummerplaat en den bak der opgezet.
en dus vandaag mijn eerste 120Km gebold.
hieronder enkele foto's
ik heb er nog geen modder mee gedaan, maar die foto's zullen later zeker nog volgen.
TYPHOON
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadracer
-
- Quad Master
- cyberdrone
- Quadracer
Mooie Quad ! Ik wens je er veel plezier mee.
Ikzelf heb ook een Kymco, en heb er niks dan lof over , zo een 500 4x4 zal zeker en vast mijn volgende aankoop worden.
Ben een beetje curieus wat die 500 gaat verbruiken.. schrijf binnenkort maar een review he !
Ikzelf heb ook een Kymco, en heb er niks dan lof over , zo een 500 4x4 zal zeker en vast mijn volgende aankoop worden.
Ben een beetje curieus wat die 500 gaat verbruiken.. schrijf binnenkort maar een review he !
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Geduld word beloond zo te zien.
idd een mooi en op zicht precies een stevige quad.
Ga er maar eens ferm in de modder mee spelen en neem daar dan ook foto's van
Grts
idd een mooi en op zicht precies een stevige quad.
Ga er maar eens ferm in de modder mee spelen en neem daar dan ook foto's van
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde
- jantje raptor
- Quadfanaat