Vandaag op circuit van Zolder gereden!
Vandaag op circuit van Zolder gereden!
Hello,
Vandaag werd het 30j bestaan van motorhuis Felix & Jos gevierd op het circuit
van zolder met oa bikini-bike-wash, gratis benji springen, stuntteams.
Je kon ook een paar rondjes rijden op het circuit onder begeleiding van
motorsportschool zolder.
Ik ben zelf ook met de quad op het circuit geweest tussen allerlei andere moto's
oa sportmoto's, choppers, touring moto's. Denk dat ik de enige aanwezige was met een quad.
Het was de moeite om eens te doen!
Greetz
Vandaag werd het 30j bestaan van motorhuis Felix & Jos gevierd op het circuit
van zolder met oa bikini-bike-wash, gratis benji springen, stuntteams.
Je kon ook een paar rondjes rijden op het circuit onder begeleiding van
motorsportschool zolder.
Ik ben zelf ook met de quad op het circuit geweest tussen allerlei andere moto's
oa sportmoto's, choppers, touring moto's. Denk dat ik de enige aanwezige was met een quad.
Het was de moeite om eens te doen!
Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Das wel tof waarschijnelijk.
Maar is een quad wel gemaakt voor zo'n circuits?
Zijn er niet veel te lange stukken rechtdoor waarbij je gewoon je top rijd (pak nog 120 wat al veel is voor een quad) en alle andere moto's je aan het dubbele voorbijrijden?
Zijn er niet veel te lange stukken rechtdoor waarbij je gewoon je top rijd (pak nog 120 wat al veel is voor een quad) en alle andere moto's je aan het dubbele voorbijrijden?
-HONDA TRX250r
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Een vette 2-takt met veel te veel mods!
Ja ne raptor 700 kan wel meer aan dan 120 km/u hoor!(150 a 160 km/u met standaard banden 16t/36t en 130 km/u met baanbanden)Kortvrint schreef:Das wel tof waarschijnelijk.
Die sport moto's zouden inderdaad wel op de rechte stukken hebben uitgelopen maar
we moesten achter die gasten van de motorsportschool blijven zodat er niemand kon door rijden omwille van de veiligheid als je weet dat er zo een 150 tal moto's gelijk op het circuit aan het rijden waren
waaronder ook oldtimers en choppers.
Na elke bocht kon je wel lekker doorgeven maar ook tot een bepaalde snelheid maar want dan moest je weer vertragen maar beter zo want anders waren er misschien toch wel accidentjes gebeurd.
K moet zeggen dat ik met optrekken de sport moto's toch aardig kon bijhouden na elke bocht
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Idd, de mijne loopt nu met baanbanden een top van 136 km/h op de GPS.jenzie schreef: Ja ne raptor 700 kan wel meer aan dan 120 km/u hoor!(150 a 160 km/u met standaard banden 16t/36t en 130 km/u met baanbanden)![]()
De crossbanden heb ik nog niet geprobeerd met deze tandwielverhouding, maar zou het wel eens willen testen.
Maar tegen die snelheid merk je daar toch niet veel van denk ik op zo'n breed circuit. Dan zal het nog altijd lijken of je stilstaat.
Greetz,
D.