Snelheid
Snelheid
Had eens een vraagje omtrent de topsnelheid.
Is het voor een Raptor 700 schadelijk om lange tijd hard te rijden. Vroeg me dit gewoon af omdat ik me ooit heb laten vertellen dat een crossmachine niet gemaakt is om lange afstanden te doen. Zal wel zever geweest zijn zekers ?!
Soulle
Is het voor een Raptor 700 schadelijk om lange tijd hard te rijden. Vroeg me dit gewoon af omdat ik me ooit heb laten vertellen dat een crossmachine niet gemaakt is om lange afstanden te doen. Zal wel zever geweest zijn zekers ?!
Soulle
---------Y Raptor 700R SE----------
Hoe iemand speelt toont een deel van zijn karakter, hoe iemand verliest toont het helemaal.
Hoe iemand speelt toont een deel van zijn karakter, hoe iemand verliest toont het helemaal.
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Re: Snelheid
heySoulle schreef:Had eens een vraagje omtrent de topsnelheid.
Soulle
het ius niet schadelijk mits je hem niet de hele tijd volgas laat lopen (echt op top) als je driekwart gas aanhoud kan je niks gebeuren
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!
Een Raptor 700 is in 5de versnelling begrensd op zo'n 7300 toeren.
In alle andere versnellingen, die niet begrensd zijn, kan hij gaan tot 9000 toeren of zelfs klein beetje meer.
Dus volgens mij kan het niet zoveel kwaad als je in 5de versnelling een 5-10 km/hm langzamer dan net tegen de begrenzer. Natuurlijk nooit de motor constant op hetzelfde toerental houden, lichtjes de toeren opvoeren
en terug laten zakken.
Greetz,
D.
In alle andere versnellingen, die niet begrensd zijn, kan hij gaan tot 9000 toeren of zelfs klein beetje meer.
Dus volgens mij kan het niet zoveel kwaad als je in 5de versnelling een 5-10 km/hm langzamer dan net tegen de begrenzer. Natuurlijk nooit de motor constant op hetzelfde toerental houden, lichtjes de toeren opvoeren
en terug laten zakken.
Greetz,
D.
als ik lange afstanden doe hou ik hem meestel rond de 5500a 6000 toeren (op mijn Vapor afgelezen) heb wel een Z400, doe dit regelmatig aangezien ik nogal naar vrienden en fam. in Limburg rij, goed controleren van olie is hier wel zeer aan te raden.
Grtz Iche
Grtz Iche
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer