TRX-250r project met CR-500 blok <<TXR-500r>>

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 13:40
Locatie: Ninove
Contacteer:

TRX-250r project met CR-500 blok <<TXR-500r>>

Bericht door Bartie »

Dit weekend een TRX-250r op de kop kunnen tikken.
Motor van dienst komt van een CR-500.

Blok heeft wel wat schade aan de rechter carter deksel waar de kickstart systeem op zit.

Hoe of wat we met het blok gaan doen weten we nog niet ofwel maken ofwel ander CR blokje erin.

Wat we met de looks gaan doen is ook nog een ? dus alle tips zijn welkom.

Hier alvast wat pics

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4014
Lid geworden op: wo 27 jul, 2005 20:05

Bericht door BULLET-PROOF »

weer een mooi projectje bij , doe u best :knikduim: :wink:
Charger69
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2879
Lid geworden op: ma 12 feb, 2007 13:12

Bericht door Charger69 »

Inderdaad laat u maar eens gaan met dat project :wink: En veel foto's plaatsen :yummie: :wink:
spoor!
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1285
Lid geworden op: do 19 okt, 2006 19:29

Bericht door spoor! »

mooie quad :wink:
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

ja dat gaat een zeer mooi projectje worden!
en met die cr500 blok erin gaat hij als een rakket! :mrgreen:
Tom#11
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1730
Lid geworden op: za 11 nov, 2006 20:01
Locatie: Sint-Oedenrode

Bericht door Tom#11 »

word mooi, die gaat HARD straks als die af is 8)
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 665
Lid geworden op: do 01 jun, 2006 19:08
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Dan zijt gij het die onder mijn duiven geschoten hebt? Ge zijt ne schonen. Diene jongen vanwaar hij komt woont in St-Magriete en ik ging er zondag heen om hem te halen want kon niet vroeger. Ineens belt hij mij zaterdag namiddag dat de quad de nacht voordien is gestolen samen met diene van zijne maat die daar ook stond en nu raar maar waar is hij terecht in Ninove.

Het gaat er hier leuk aan toe op het forum. Kan daar echt niet mee lachen. Mooie meneer :duimlaag: :braak: :hot:
DBM PERFORMANCE
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

ik denk dat je bij de VERkoper moet gaan klagen en niet bij Bartie, want duidelijk heeft de verkoper tegen jou gelogen.

On Topic: Dat wordt een zeer mooi project ! Een CR500 blok onder een TRX is mogelijk, op E2S heb ik er denk ik al een of meerdere gezien.
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 13:40
Locatie: Ninove
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Turboy6 schreef:Dan zijt gij het die onder mijn duiven geschoten hebt? Ge zijt ne schonen. Diene jongen vanwaar hij komt woont in St-Magriete en ik ging er zondag heen om hem te halen want kon niet vroeger. Ineens belt hij mij zaterdag namiddag dat de quad de nacht voordien is gestolen samen met diene van zijne maat die daar ook stond en nu raar maar waar is hij terecht in Ninove.

Het gaat er hier leuk aan toe op het forum. Kan daar echt niet mee lachen. Mooie meneer :duimlaag: :braak: :hot:
Wat heb ik hier mee te maken ?

Wat heeft dit met het forum te maken ?
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 665
Lid geworden op: do 01 jun, 2006 19:08
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Diene verkoper heeft u waarschijnlijk niks gezegd. Ik was de eerste beller en hij ging aan mij de eerste keus laten. Het minste wat hij kon doen is mij verwittigen en niet zeggen dat hij gestolen was. Ik kon altijd nog meer bieden als het nodig was.
Ik kon echt niet vroeger dan zondag en dus heb jij hem voor mijn neus weg gekaapt. Dat heeft toch iets met die quad te maken of vergis ik me, vandaar mijn post en reactie
DBM PERFORMANCE
Gebruikersavatar
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2863
Lid geworden op: di 15 nov, 2005 09:03

Bericht door JohnBeton »

ja, maar je viel hem wel aan door te zeggen dat hij onder je duiven heeft geschoten en nen schonen is...
Ik begrijp je reactie, maar je eerste reactie was naar de verkeerde persoon.
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 665
Lid geworden op: do 01 jun, 2006 19:08
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Heb ondertussen naar de verkoper al gebeld, hij blijft bij hoog en bij laag beweren dat de quad gestolen is geweest maar had blijkbaar geen interesse waar ik hem ben tegen gekomen, nen dikke leugenaar en lafaard dus. Heb ging zelfs zo ver omdat ik hem ni geloofde dat er ruzie ontstond met woorden van op uw bakkes slaan. Toffe gasten met verstand zijn blijkbaar niet te vinden langs die kanten alsook volwassen en durven toegeven dat hij de verkeerde aanpak had gedaan.
Bij deze verontschuldig ik me bij Bartie en ligt de fout geheel bij de verkoper
DBM PERFORMANCE
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

:lol: :lol: :lol:
Dimi geene schrik man ik weet er nog 2 staan :mrgreen:
laat die maar aan Bartje :D
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Bartie
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 858
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 13:40
Locatie: Ninove
Contacteer:

Bericht door Bartie »

Turboy6 schreef:Heb ondertussen naar de verkoper al gebeld, hij blijft bij hoog en bij laag beweren dat de quad gestolen is geweest maar had blijkbaar geen interesse waar ik hem ben tegen gekomen, nen dikke leugenaar en lafaard dus. Heb ging zelfs zo ver omdat ik hem ni geloofde dat er ruzie ontstond met woorden van op uw bakkes slaan. Toffe gasten met verstand zijn blijkbaar niet te vinden langs die kanten alsook volwassen en durven toegeven dat hij de verkeerde aanpak had gedaan.
Bij deze verontschuldig ik me bij Bartie en ligt de fout geheel bij de verkoper
Turboy6 geen probleem excuses aanvaard en zand erover.

Je zal wel nog een TRX tegenkomen :wink: misschien kunnen we dan nog wat tips en trics uitwisselen. :rock:
LTR-450
Goes 520 max

Member of Quadperformance Racing Team
Turboy6
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 665
Lid geworden op: do 01 jun, 2006 19:08
Contacteer:

Bericht door Turboy6 »

Je kent dat he, ik zie dat pas op het forum en dan begint ge te vloeken en te roepen tegen de muren en moet ge die frustraties kwijt en was wat te hevig. Ben blij dat het geen geruzie wordt, daarvoor zijn wij wel volwassen genoeg wat van de vorige eigenaar ni gezegd kan worden.
Lees ook je pb, daarin heb je meer details.
Zand erover dus zoals je zei en wie weet ja kunnen we mekaar nog helpen in de toekomst. Als ik er ene vind laat ik het je wel weten.
DBM PERFORMANCE
Plaats reactie