hallo
Ik ben net nieuw op dit forum en weet niks van quads. Ik heb hier al een beetje rondgekeken en al enkele dingen bijgeleerd. Toch heb ik nog enkele vragen. Ik zou me graag een quad aanschaffen. Ik heb mijn oog laten vallen op de ' Yamaha YFZ 700'.
Ik ben 20 jaar en heb zowel motorijbewijs als autorijbewijs.
Nu is mijn vraag, wanneer je zo een quad koopt, kan je dan kiezen hoe je hem inschijft, want ik zie zowel quads met motoplaten als met autoplaten voorbij rijden. Ikzelf zou hem liefst als moto inschrijven.
Ik ben woonachtig aan de kanten van maldegem (tussen gent en brugge) en heb al wat zitten zoeken maar er zijn weinig verdelers hier in de omtrek. waarschijnlijk weten jullie er wel enkele zijn. Kunnen jullie me hierbij helpen, het zou vooral gaan om verdelers van Yamaha quads.
Zo heb ik ook al geleerd dat je ook enkele 'tuningonderdelen' hebt voor quads, zo denk ik maar aan andere velgen, banden en uitlaten.
Waar kan ik deze vinden? Is dit moeilijk te krijgen?
Groeten en alvast bedankt
info voor een beginner
-
- Quad Expert
- Contacteer:
dus als ik het goed begrijp, is het eigenlijk als moto ingeschreven maar geldt het motorijbewijs niet en heb je bijgevolg een autorijbewijs nodig?
Iemand die toevallig ervaring heeft met Yamaha quads, qua levensduur, onderhoud, ...
Waar kan ik dealers vinden die yamaha verdelen?
Groeten en alvast bedankt voor je reactie
Iemand die toevallig ervaring heeft met Yamaha quads, qua levensduur, onderhoud, ...
Waar kan ik dealers vinden die yamaha verdelen?
Groeten en alvast bedankt voor je reactie
-
- Quad Expert
- Contacteer:
idd.
zelf heb ik een yamaha en heb ik zeker niet te klagen.
www.yamaha.be
kan je de dealers vinden in jouw buurt.
zelf heb ik een yamaha en heb ik zeker niet te klagen.
www.yamaha.be
kan je de dealers vinden in jouw buurt.
-
- Quadrider
- Contacteer:
http://www.sds-racing.be/ in Ternat
Re: info voor een beginner
Ik zie dat je van nederland bent.taz22 schreef:zit jij nog niet met je beperkte topvermogen? en zo ja, zit dit ook zo met een quad omdat je hem bestuurd met auto en rijd als motor?
iemand die mij hier wat info over kan geven?
bedankt
In belgie mag met B rijbewijs alle quads besturen van klein tot groot omdat die allemaal 15 Kw hebben op papier!
Dus verder dan die 15 Kw kijkt men hier niet, voor de rest maakt het niet uit welke cc een quad heeft.
En hier worden die ingeschreven als vierwieler met motor ( L6 )
En dan krijg je een moto nummerplaat.
Hoe het nu juist zit voor landbouw ingeschreven weet ik niet maar dan krijg je een autonummerplaat en mag je niet meer dan 40 Km/uur.
Grts
Toegevoegd na 11 minuten:
mathias schreef:hallo
Ik ben woonachtig aan de kanten van maldegem (tussen gent en brugge) en heb al wat zitten zoeken maar er zijn weinig verdelers hier in de omtrek. waarschijnlijk weten jullie er wel enkele zijn. Kunnen jullie me hierbij helpen, het zou vooral gaan om verdelers van Yamaha quads.
Groeten en alvast bedankt
http://www.rdmotors.be/index.htm
Mischien doet deze ook quads, ik ging hier vroeger met men moto en is een hele goeie in mijn ogen.
Mischien eens gaan kijken is niet ver van maldegem !
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net