hallo
Ik zou me graag een nieuwe raptor 700 aanschaffen, deze direct deftig verbouwen. Echter weet ik erg weinig van de technische kant van deze quad.
Dit is eerst en vooral mijn eerste quad en tevens ook al erg zwaar, dit gewoon omdat ik nu eens zwaar wil investeren en daarna gewoon er plezier mee beleven. Ik weet van mezelf dat ik altijd zwaarder of sneller wil rijden, daarom de bewuste keuze van een zwaarder type te kopen.
Zijn er echter problemen met deze quads of zijn dit de perfecte quads? Het is echter voor straatgebruik en daarbij reken ik dan wel op een betrouwbare quad.
Bevindingen hoor ik graag van jullie.
Groeten en alvast bedankt.
Raptor 700
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hey
de raptor is overal ideaal voor je kan er ook zo mee de crossbaan op
als je alleen maar op de weg rijd moet je misschien andere velgen met banden en een andere tandwiel verhouding erop zetten
als je nog verder wilt gaan kijk dan eens naar de raptor van: the dogg raptor of delriva zijne of turboy 6 zijne (ik ben er vast nog wel een paar vergeten) die zijn compleet voor op de weg gemaakt
veel succes met de kleur en accesoires kiezen
gr
friso
de raptor is overal ideaal voor je kan er ook zo mee de crossbaan op
als je alleen maar op de weg rijd moet je misschien andere velgen met banden en een andere tandwiel verhouding erop zetten
als je nog verder wilt gaan kijk dan eens naar de raptor van: the dogg raptor of delriva zijne of turboy 6 zijne (ik ben er vast nog wel een paar vergeten) die zijn compleet voor op de weg gemaakt
veel succes met de kleur en accesoires kiezen
gr
friso
als iemand iets van brommers/motoren/scooters zoekt pb maar!