vwerlagings set

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
Randy
Toeschouwer
Toeschouwer

vwerlagings set

Bericht door Randy »

hoi is hier iemand bekend mee

http://www.quadfun.be/shop/catalog/prod ... ts_id=1735

en gaat het ook samen met spoorverbreders of stuurt dit gewoon zwaar

het is voor een warrior het ziet er wel mooier uit als hij wat lager is vind ik
wie heeft hier ervaring mee ?

gr randy
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Ik heb ze op mijn raptor staan en ben er zeer tevreden over , het gaat samen met spoorverbreders , andere a armen enz. Je moet er natuurlijk geen jumps mee gaan maken .als je een quad verbreed en verlaagd stuurt hij zowieso zwaarder als je bv parkeert. op snelheid stuurt hij direct, en kun je een stuurdemper steken.

greetzz.
Randy
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door Randy »

KEVIN-RAPTOR #6 schreef:Ik heb ze op mijn raptor staan en ben er zeer tevreden over , het gaat samen met spoorverbreders , andere a armen enz. Je moet er natuurlijk geen jumps mee gaan maken .als je een quad verbreed en verlaagd stuurt hij zowieso zwaarder als je bv parkeert. op snelheid stuurt hij direct.

greetzz.
ah oke thx voor je snelle reactie maar waar komt dat ding eigenlijk tussen te zitten en moet ik wat anders aanpassen of kan ik ook alleen de verlagingset gebruiken

gr randy
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

hioer staat alles in http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=15784 die achterste link moet op de plaats waar de orginele steekt. vanvoor moet ge de veren vanonder los maken en dat blokje moet je vastmaken op de orginele plaats waar de veer aan de a arm zit , en de veer op dat blokje bevestigen. heel simpel alles samen een 20min werk.
Plaats reactie