Tafelberg wederom gekraakt.
Enjoy!
http://nl.youtube.com/watch?v=q2j4UqB3RGg
www.flyingquads.be
Clubcross Lille
-
- Easy Quadrider
er is niet zo gek veel aan verandert!
achteras nduro moet zeggen heb er veel vertrouwen!
powercommander en een ovaale van hasselt uitlaat super veel power!
voor vering techno flex samen met spoorverbreders.
voor de rest is alles standaard zelfs achterveer die ik weer perfect vind kwa afstelmogelijk heden.
de special editie 2007is zen 200euro dat je extra moet opleggen zeker waard al is het enkel maar voor de achtervering!
oja en de achterbanden waren for snows ideaal om mee te rijden. mocht ik voor de gelegenheid gebruiken van wippermx.
de raptor is een perfect alround quad ondanks dat hij meer weegt dan de yfz ga ik er toch bijna zo goed mee in lille als met men 450 maar heb de laatste tijd ook niet meer getraint zo. enkel de tafel merk je wel in afstand dat je wat meer gas moet geven.
merci wipper voor het filmke nooit gedacht dat ik de tafel met de raptor ook zou gaan nemen ma staat toch weer mooi op film!
.
achteras nduro moet zeggen heb er veel vertrouwen!
powercommander en een ovaale van hasselt uitlaat super veel power!
voor vering techno flex samen met spoorverbreders.
voor de rest is alles standaard zelfs achterveer die ik weer perfect vind kwa afstelmogelijk heden.
de special editie 2007is zen 200euro dat je extra moet opleggen zeker waard al is het enkel maar voor de achtervering!
oja en de achterbanden waren for snows ideaal om mee te rijden. mocht ik voor de gelegenheid gebruiken van wippermx.
de raptor is een perfect alround quad ondanks dat hij meer weegt dan de yfz ga ik er toch bijna zo goed mee in lille als met men 450 maar heb de laatste tijd ook niet meer getraint zo. enkel de tafel merk je wel in afstand dat je wat meer gas moet geven.
merci wipper voor het filmke nooit gedacht dat ik de tafel met de raptor ook zou gaan nemen ma staat toch weer mooi op film!
.
mooi filmpie mooi filmpie
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder