hulp bij keuze quad in nederland
hulp bij keuze quad in nederland
beste belgische vrienden, voor het gebruik ik de stad kijk ik uit naar een quad, is dit handig ? , ik wil een automaat en awd.
Ik heb er totaal geen verstand van vandaar deze topic.
na surfen leek mij een yahama grizzy 700 wel geschikt, oha ja ik ben een vijftiger en heb een autorijbewijs.
graag jullie tip om op te letten en een winkel die jullie kunnen aanbevelen.
dank,
rob
Ik heb er totaal geen verstand van vandaar deze topic.
na surfen leek mij een yahama grizzy 700 wel geschikt, oha ja ik ben een vijftiger en heb een autorijbewijs.
graag jullie tip om op te letten en een winkel die jullie kunnen aanbevelen.
dank,
rob
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ja, ik denk om te starten maar eens ga kijken naar een grizzly 350 4 x4 auto, zijn de prijzen in belgie gelijk aan die in NL ?Grizzly700 schreef:grizzly 700 kan eigenlijk voor beide gebruikt worden door de stuurbekrachteging is ie ook geschikt voor de weg.
Is voor de rest een geweldige machine en zeeeeeeerr comfortable.
in de usa veel beter.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
idd... grizzly 700 kost nieuw 10725 incl. de btw, maar dan wel ex kenteken.
voor in nederland ben je ook nog dicht bij de 4000 euro's kwijt voor het kenteken, ombouwkosten, keuringskosten enz enz...
Hajo trade in Geesteren ov is dacht ik een zaak die dat veel doet... je kunt het is proberen.
In ieder geval succes gewenst
Groeten
voor in nederland ben je ook nog dicht bij de 4000 euro's kwijt voor het kenteken, ombouwkosten, keuringskosten enz enz...
Hajo trade in Geesteren ov is dacht ik een zaak die dat veel doet... je kunt het is proberen.
Groeten
Dank voor je info, 15.000 euro voor een quad, 7000 us dollars, vreemde omrekenkoers.Goochie schreef:idd... grizzly 700 kost nieuw 10725 incl. de btw, maar dan wel ex kenteken.
Groeten
Misschien importeren uit Duitsland als hij daar al een kenteken heeft ?
dank,
Rob
jaah, maar in amerika heb je niet te maken met bpm en keuringskosten he.
Probeer maar is met een quad naar de RDW te gaan en laat em maar is keuren... geen kenteken bij te krijgen.
en miss is de suzuki kingquad 700 een optie, deze zit op 9695 euries inclusief de btw.
en ook hiervoor geldt plusminus 4000 euries voor het kenteken.
In amerika zijn de prijzen anders, maar het is nog niet rendabel om er maar 1 uit amerika te halen, want wat in amerika goedgekeurd is wil nog niet zeggen dat het hier ook mag.
Groeten Roy
Toegevoegd na 1 minuten:
oja, vergeten:
wil je een quad uit duitsland importeren, ben je nog ongeveer 1500 kwijt aan de bpm en dan komen ook de keuringskosten er nog bij, dus zit je nog ongeveer op dat geld.
Gegroet
Probeer maar is met een quad naar de RDW te gaan en laat em maar is keuren... geen kenteken bij te krijgen.
en miss is de suzuki kingquad 700 een optie, deze zit op 9695 euries inclusief de btw.
In amerika zijn de prijzen anders, maar het is nog niet rendabel om er maar 1 uit amerika te halen, want wat in amerika goedgekeurd is wil nog niet zeggen dat het hier ook mag.
Groeten Roy
Toegevoegd na 1 minuten:
oja, vergeten:
wil je een quad uit duitsland importeren, ben je nog ongeveer 1500 kwijt aan de bpm en dan komen ook de keuringskosten er nog bij, dus zit je nog ongeveer op dat geld.
Gegroet
Wat ik maar niet kan begrijpen zijn die krankzinnige ombouw kosten, ik sprak gisteren met de RDW en als de Quad in Duitsland een kenteken=fahrzeug brief heeft zal de invoer, behalve de rest BPM als het geen nieuwe is, geen probleem opleveren.Goochie schreef:jaah, maar in amerika heb je niet te maken met bpm en keuringskosten he.
Groeten Roy
Toegevoegd na 1 minuten:
oja, vergeten:
Gegroet
In Duitsland bergen tweedehands Quads met kenteken te koop.
gr,
Rob
-
- Quad Master