Ik heb voor t moment dus een Van Hasselt bocht op mn blaster staan. Is een ZEER duidelijk verschil met de originele. Heb hem gister laten afstellen en bolt enorm fijn. Wat ik nu wil gaan doen is kijken voor een andere demper dan de standaard demper. Ze kunnen me een nieuwe rino bezorgen voor 85 euro. Maar wat ik nu wil weten is of het echt wel iets doet aant geluid dat ik nu heb of niet. Als het echt geen verschil maakt qua geluid, dan geef ik da geld liever aan iets anders uit. Iemand ervaring met een ander dempertje? En wat is het effect ervan?
Wat maakt dat geluid nou uit Ik zou liever m'n geld in vermogen stoppen dan in geluid. Maar ja....het geluid gaat wel beter worden met een andere demper.
Je had hem beter kunnen laten afstellen nadat je de demper ook had gekocht want nu kan je weer gaan beginnen.....
wat maakt dat nu uit??demper is toch alleen maar voor t geluid,niet voor vermogen? Hij is nu goed afgesteld dus dat zal wel niet meer opnieuw gedaan moeten worden.En tis gelijk uwe nick zegt: a loud pipe saves lives. Dus ge prefereert ook wel een mooi geluidje op je quad,niet dan?
Ik heb liever een andere uitlaat met veel vermogen die stil is dan een uitlaat met veel herrie en die bijna niks aan vermogen geeft.
Maar zo zit dat helaas niet, sneller is meer herrie.
Pruts niet voor die 15 euro, maak de VH set compleet. Ben je er meteen van af en kan je gaan knallen.