Hulp bij niet startende Raptor
Hulp bij niet startende Raptor
Beste mensen
Wij hebben een Raptor 660 uit 2001. Laatst was ik met de quad aan het rijden en begon hij raar te ploffen. Ik heb hem toen aan de kant gezet en hem uitgezet. Even later starte ik hem weer dit gebeurde zonde problemen alleen toen ik weg wou rijden en hij ook maar een beetje op toeren begon te komen en ik gas gaf stopte hij er mee. Dit herhaalde zich een paar keer en uiteindelijk start hij nu dus helemaal niet meer. De elektra hebben we al door laten meten en een nieuwe bougie mocht ook niet baten. Nou hoorde ik van mensen dat het membraam ook wel eens stuk ken wezen. Nou is alleen onze vraag WAAR ZIT HET MEMBRAAM bij een Raptor gelieve duidelijke aanwijzingen en eventueel foto's ...we zijn namelijk niet heel technisch hier . Of hebben jullie eventueel suggesties wat het anders zou kunnen wezen.
Elk antwoord en suggestie is welkom...Alvast bedankt!
Wij hebben een Raptor 660 uit 2001. Laatst was ik met de quad aan het rijden en begon hij raar te ploffen. Ik heb hem toen aan de kant gezet en hem uitgezet. Even later starte ik hem weer dit gebeurde zonde problemen alleen toen ik weg wou rijden en hij ook maar een beetje op toeren begon te komen en ik gas gaf stopte hij er mee. Dit herhaalde zich een paar keer en uiteindelijk start hij nu dus helemaal niet meer. De elektra hebben we al door laten meten en een nieuwe bougie mocht ook niet baten. Nou hoorde ik van mensen dat het membraam ook wel eens stuk ken wezen. Nou is alleen onze vraag WAAR ZIT HET MEMBRAAM bij een Raptor gelieve duidelijke aanwijzingen en eventueel foto's ...we zijn namelijk niet heel technisch hier . Of hebben jullie eventueel suggesties wat het anders zou kunnen wezen.
Elk antwoord en suggestie is welkom...Alvast bedankt!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
hierbij de link naar de service manual!
http://manuals.dqt.be/index.php?option= ... info&id=38
THX TO DQT!
http://manuals.dqt.be/index.php?option= ... info&id=38
THX TO DQT!
Volgens mij moet je het meer gaan zoeken aan je reverse limiter.Er zijn nogal raptors die daar last van hebben.Dat is de beveiliging die werkt wannneer je je quad in achteruit zet,dan krijg je maar een x aantal toeren om achteruit te rijden.Mijn schoonbroer heeft het met de zijne ook voorgehad.Staat geloof ik links (ik weet het niet juist meer) aan je voetsteun.Is een contactje(is langwerpig en zit een rubberen hoesje overgetrokken) waar nogal eens vuil durft in te komen en dan verkeerde signalen durft door te sturen naar je cdi, ook al rij je op dat ogenblik vooruit,en het is daar waar je gewoon de draad moet doordoen en moet verbinden met je kader zogezegd een massaverbinding tot stand brengen.Let wel op als het nu dat probleem is dat je pingas achteruit kan en dat is wel niet ideaal. Mischien eerst je carb. eens kuisen maar mijn gedachten gaat toch uit naar je rev.limiter.Veel succes.
Enjoy your ride...
laten we bij het begin beginnen: heb je wel benzine in je tank?
als het de reverse limiter was dan had je niet een hoge toeren gehaald.
anders gewoon ff proberen of ie bij voor en achteruit bij dezelfde toeren gaat stotteren.
En ik denk anders ff je carb lostrekken en schoonmaken van binnen, korreltje zand kan het em al doen.
Succes!
Groeten Roy
als het de reverse limiter was dan had je niet een hoge toeren gehaald.
anders gewoon ff proberen of ie bij voor en achteruit bij dezelfde toeren gaat stotteren.
En ik denk anders ff je carb lostrekken en schoonmaken van binnen, korreltje zand kan het em al doen.
Succes!
Groeten Roy