hallo ik heb een barossa chetaa 170 cc hoe kan ik die sneller maken
en hoe kom ik er aan ?
ps. hoe kan ik een foto posten in een berigt
want ben nog al tamenlijk nieuw en weet nog niet alles
groetjes lex
jhaa ik doe wel aleen maar crossen dus trek kracht is wel belangrijk voor me want hij moet trekken dat had ik toen gemerkt toen ik in de kolven reed maar die waren wel afgedaan maar toen had die het zwaar tegen over me vriend met zijn blaster hihi maar dta is logies
Wat is je budget en wat heb je al op de quad staan?
Het eerste wat ik zou doen is andere uitlaatje en andere luchtfilter(+carburateur afstellen),dat is ook al een groot verschil.
Wat je nog kunt doen is opboren, overmaatse zuiger, membraam,...
jhaa ik ben er maar eens naar aant kijken want ik moet info hebben voor later want ik heb hem nu al 1maand en dan wil ik toch al die info weten wat er op zit is nerfbars spoorverbreders voor en achter exstra stuur maar dat heeft helaas niet veer met de power te maken he ? dus een uitlaat moet zeker he maar wat raad je me dan aan ?
membraan zit niet op een 4takt, en als je je tandwielen aanpast, openluchtfilterbak, uitlaat, en afstellen, zal ie al redelijk wat meer trekkracht hebben, om die grotere tandwielvehouding te compenseren.
je kan ook nog grotere carburator gaan steken, maar zou eerst proberen zo. en dan zal ie wel met en blasterje mee kunnen.
danke wel maar wat bedoel je tantwielen aan passen er zitten nieuwen op en dat afstellen moet ik zeker eens doen maar welken uitlaat raden jullie me aan om er op te zetten ?
oei dat wist ik nie
Als je al die dingen al doet zal het voorlopig wel snel genoeg gaan, en het prijskaartje zal ook niet mals zijn
Met een goede uitlaat voor 4-takt heb ik weinig ervaring, maar fmf lijkt me wel een degelijk uitlaat voor jou.
Alleen ik weet ook niet of fmf,en de andere merken uitlaten voor jou barossa maken
maar weet niet of ze er ook maken voor de 170cc, moet je is navragen.
en ik bedoel tandwielen met meer of minder tanden op. en dat afstellen moet je pas doen als je iets aan de flow gedaan hebt. luchtfilter, uitlaat...
okej dan weet ik al genoeg maar hij loopt bes wel slecht dus ik moet wel afstellen maar ik wist niet dat het bes wel wat uit maakt ik dacht altijd heel klijn betje
Ik zou em laten afstellen op de testbank, kost wat meer, maar dan ben je zeker en weet je direkt hoeveel PK/Koppel je hebt.
want voor barossa maken ze (nog) geen jetkits.