Afstelling
Afstelling
Indien ik een andere uitlaat koop waar kan ik de jetting dan laten afstellen, liefst iemand die er wat van kan dan. Ergens in west vlaanderen.
Hanzie schreef:ga een keertje naar een dealer ofzo in de buurt, of waar ge de quad gekocht hebt
hmmm daar heb ik mijn twijfels bij want die beweren dat je niet wint van pk en dat er geen afstelling nodig is dusja, is het dan nog de moeite om tot daar te gaan? Is dit eigenlijk moeilijk om af te stellen? of iemand die me dit eens met handen en voeten wil uitleggen maar dan wel met handen en voeten (tot in de puntjes).
alleszins bedankt.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Anders moet je op testbank zetten, is in Nederland, net over de grens, ik ga er volgende week naartoe met twee quads. Maar dat is het maximum. Twee quads perfect afstellen duur algauw een uurtje of 6...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
lolMika schreef:Ik laat dat gewoon doen door de dealer, die zet er alle onderdelen op en jet hem dan 'hopelijk' ook naar behoren
tja ik heb het altijd zelf gedaan, maar optimaal krijg je hem dan meestal toch niet dus... mijn quadje gaat nu ook naar jumpingjet dus, gewoon naar een dealer!
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Fré
- Quad Expert

leve het internet? 
zoek gewoon naar carburetor jetting of ga naar www.z400central.com en zoek daar op jetting, of ga rechtstreeks naar de FAQ sectie.
Minstens een dagje zoekwerk, en op het einde van de dag weet je soms nog niet waarover ze het hebben, maar dat komt wel.
Nikolas zijn oplossing is waarschijnlijk de beste, maar dat kost geld en tijd. Maar er zijn er genoeg die dat zelf doen (oa kenny aka Backbone is redelijk handig als het op jetten aankomt, en hij is volgens mij zeker niet de enige hier) wat duidelijk aangeeft dat het wel te doen is.
zoek gewoon naar carburetor jetting of ga naar www.z400central.com en zoek daar op jetting, of ga rechtstreeks naar de FAQ sectie.
Minstens een dagje zoekwerk, en op het einde van de dag weet je soms nog niet waarover ze het hebben, maar dat komt wel.
Nikolas zijn oplossing is waarschijnlijk de beste, maar dat kost geld en tijd. Maar er zijn er genoeg die dat zelf doen (oa kenny aka Backbone is redelijk handig als het op jetten aankomt, en hij is volgens mij zeker niet de enige hier) wat duidelijk aangeeft dat het wel te doen is.
White LTZ-450 - powered by MSD -