goes 520 max

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
baekelandt
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 25
Lid geworden op: wo 22 nov, 2006 21:18
Locatie: ronse

goes 520 max

Bericht door baekelandt »

hallo

ik ben bij achtien en ben vanplan van een goes 520 te kopen , rijd vree graag door de modder en daarom zou ik zo een machine kopen .

mijn vraag : wat is jullie mening over de goes 520 max
airwolf
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 6710
Lid geworden op: zo 05 nov, 2006 22:23
Locatie: landen

Bericht door airwolf »

als ik van jou was zou ik sparen om een yamaha of suzuki ofzo te kopen
ik heb gehoord dat goes helemaal niet goed is!
Gebruikersavatar
sjmallie94
Quadverslaafde
Quadverslaafde
Berichten: 4207
Lid geworden op: vr 13 jul, 2007 11:49
Locatie: Zuid limburg
Contacteer:

Bericht door sjmallie94 »

jhaa :shock: ik dacht dat die altijd wel goed er bij waren maar blijkbaar niet :shock:
dat had ik nooit gedacht echt waar :P
maar jhaa gelukkig weet ik nu wat meer over die want iemat ging die kopen die ik ken dus kan ik hem dat zeggen ;)
mr. frauley
Quadrider
Quadrider
Berichten: 459
Lid geworden op: do 12 jul, 2007 20:58
Locatie: zonhoven

Bericht door mr. frauley »

Ik zou ook gewoon doorsparen totdat je een egt degelijke quad kunt kopen van yamaha, suzuki, honda of kawasaki, dit zijn de beste merken naar mijn mening
Yamaha Grizzly 700
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1516
Lid geworden op: zo 16 jul, 2006 13:42
Locatie: zakkemakke

Bericht door Yamaha Grizzly 700 »

Die goes is juist de allereerste chineese quad die het PERFECT doet
de mensen die zon machine bezitten zijn er helemaal weg van
en hij is mooi geprijsd, en standaard al met mooie velgen geleverd
ik zou er voor gaan
Yamaha Grizzly 700
27'' kenda bearclaws
ITP SS 112 velgen
Warn lier 3.0
Piaa extreme white lampen
Bleu light

RHINO 660
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Precies zoals hierboven. Prima ding voor een mooi bedrag.
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

Ik heb er nog niet mee gereden, maar heb op dit en andere forums toch alleen maar positieve dingen van gehoord :duimhoog: Naar het schijnt een degelijke quad voor weinig geld, kan naar het schijnt deftig ploeter werk aan, 2 jaar garantie op onderdelen en werkuren ..

Kijk maar een op youtude, daar staan menig filmkes op van de goes520 en t'ziet er toch gene brol uit.
http://www.youtube.com/watch?v=Gmags4YRVc0

Sorry voor de yamaha en suzuki liefhebbers, maar niet iedereen heeft het geld om voor een merk quad aan te schaffen. En er zijn ook andere merken op de markt die ook degelijk zijn. (ik geef ook toe dat er brol tussen zit :roll: ) t'is gewoon oppassen en kieskeurig te werk gaan :afgestudeerd: .

Don't judge before you tried it ! :rock:
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
peter8288
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: di 07 aug, 2007 11:43
Locatie: Antwerpen

Bericht door peter8288 »

Ik mij enkele maanden geleden een Goes 520 Max aangeschaft, als ik het had geweten had ik toch ook wat langer door gespaard voor een yamaha.
Er staan nu een 600 Km op de teller en toch al wat kosten gehad, idd 2 jaar garantie, maar das enkel op de stukken en NIET op werk-uren. Moet wel zeggen dat hij toch wel sterk is, het grootste nadeel is zijn zeer grote draai-cirkel.
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Wat is er allemaal al stuk gegaan?
peter8288
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: di 07 aug, 2007 11:43
Locatie: Antwerpen

Bericht door peter8288 »

- Bourage aan de Boite

- Probleem met het in uit schakelen van de 4x4, "kalle-ke kapot"

- Achterrem, geef nog steeds problemen, verliest druk
GOES 520 MAX
Gebruikersavatar
cyberdrone
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1022
Lid geworden op: zo 18 feb, 2007 20:59
Locatie: meldert

Bericht door cyberdrone »

damn :| da's nie leuk.
Ik hoop voor u dat het allemaal kan in orde gebracht worden.
Zijn het fabrieks / productie fouten, of is het omdat hij het ploeterwerk niet aankan :?
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
peter8288
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: di 07 aug, 2007 11:43
Locatie: Antwerpen

Bericht door peter8288 »

Ik denk vooral productie problemen. De lek aan de bourage was al vanaf de eerste kilometer, dit is volledig gratis gemaakt, maar wel 2 weken quad kwijt geweest vooral leer ze de juiste bourage hadden. Problemen met de 4x4 was na 1ste keer ecgt in het modder te ploeteren, ik bedoel wel echt ploeteren, volgens daeler een fabriekage probleem, nu is er een dubbel kalletje gestoken, wel 300 euro kosten aan werkuren. Achterrem geeft nog steeds probleem, is er tevens voor binnen geweest, maar geraakt niet opgelost.

Ik moet wel zeggen, hij is echt wel sterk hoor. Mijn kamerraad rijdt met grizzly 700 en ik kan goed mee met hem op terrein. De grizzly is wel handiger op het terrein, vooral de draai-cirkel en hij heeft cervo natuurlijk. Waar hij echt wel tekort komt tegen over zijn grizzly is de kracht in de achteruit versnelling. Als je vast rijd is de achteruit niet zo sterk als een grizzly.
GOES 520 MAX
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
Locatie: zelzate
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

peter8288 schreef:Ik denk vooral productie problemen. De lek aan de bourage was al vanaf de eerste kilometer, dit is volledig gratis gemaakt, maar wel 2 weken quad kwijt geweest vooral leer ze de juiste bourage hadden. Problemen met de 4x4 was na 1ste keer ecgt in het modder te ploeteren, ik bedoel wel echt ploeteren, volgens daeler een fabriekage probleem, nu is er een dubbel kalletje gestoken, wel 300 euro kosten aan werkuren. Achterrem geeft nog steeds probleem, is er tevens voor binnen geweest, maar geraakt niet opgelost.

Ik moet wel zeggen, hij is echt wel sterk hoor. Mijn kamerraad rijdt met grizzly 700 en ik kan goed mee met hem op terrein. De grizzly is wel handiger op het terrein, vooral de draai-cirkel en hij heeft cervo natuurlijk. Waar hij echt wel tekort komt tegen over zijn grizzly is de kracht in de achteruit versnelling. Als je vast rijd is de achteruit niet zo sterk als een grizzly.
eerstens is er een prijsverschil met de grizz van ongeveer 4000 euro (heb je al wat voor in okkazie he) tweedens moet je om achteruit volle kracht te rijden de Override knop ingedrukt houden derdens : de achterrem is idd een fabrieksprobleem

heb je de begrenzer er al uitgehaald ?

;)

baaidewee : heb 4 nieuwe korte versies staan en nog 2 nieuwe lange versies aan goei prijskes ;)
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
peter8288
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 5
Lid geworden op: di 07 aug, 2007 11:43
Locatie: Antwerpen

Bericht door peter8288 »

Das idd juist van dat prijs verschil van 4000€, daarom dat ik ook eerder al aan gaf dat ik liever wat langer gewacht had tot ik de cente voor een grizzly had.

Ik heb mijn begrenze er niet uit gehaald "ik ben daar niet zo handig in", de begrensings-knop als je die ingedrukt houdt dat schilt echt niet veel met het gewone.

P.S.

Ik wil hier echt niet zeggen dat ik niet te vrede ben van mijn quad, hij is echt wel sterk en rijd goed, maar het zijn die kleine dingen die eraan komen. Hij heeft nu nog maar 600 Km op de teller, hopelikk gaat het de volgende kilometers wat beter.
GOES 520 MAX
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
Locatie: zelzate
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

op de zijkant vd carbu zit een driehoekig plaatje met 3 vijsjes, losvijzen en dan zie je op de binnenkant vh plaatje een cilindervormg stukje van ongev 2cm, dit blocked de halve maan vd gas.. dit zaag je af en dan kan je vol gas :wink: (plaatje weer opvijzen he :mrgreen: )

wat ook wat helpt is de originele demper wat aanpassen :mrgreen:
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Plaats reactie